V prvej fáze kampane sme vytvorili hashtag #lietamvtom, ktorý súvisel s letiskom a pôsobil dostatočne záhadne, aby vzbudil záujem.
Oslovili sme známe tváre Košíc (lokálnych influencerov), ktorí nám nahrali krátke videá s posolstvom a výzvou na hlasovanie. Tieto videá sme následne nasadili ako Bumper Ads a Instastories.
Videá sme cielili podľa záujmov a príbuzností videí. Vďaka tomu, že naši influenceri boli z rôznych oblastí, dokázali sme sa prihovoriť naozaj každému.
Ďalej sme urobili kroky, ktoré prinútili ľudí zobrať mobil do ruky a zahlasovať. Rozposielali sme SMS s odkazom na hlasovanie a personalizované správy v Messengeri.
Počas livestreamov sme ľudí odkazovali na nami vytvorenú microsite (lietamvtom.sk), ktorá návštevníkov ihneď presmerovala na hlasovanie na Facebooku.