nominácia CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
Online svet je čoraz viac preplnený hejtom. Ako nenásilnou formou povedať ľuďom, aby svojimi komentármi neubližovali ostatným?
Známu frázu “Prilož ruku k dielu” sme odeli do nového šatu – “Neprikladaj ruku k dielu”. Je to totiž práve ruka, ktorá píše nenávistné komentáre. Vznikol nový vizuálny symbol, ktorý sme využívali naprieč celou kampaňou.
V prvej fáze sme poukázali na to, že hejterom môže byť ktokoľvek – od nevinnej babičky až po mladého tínedžera. Pripravili sme 2 špeciálne podcasty s občianskym aktivistom Jurajom Rizmanom a režisérom a scenáristom Jurajom Drobným a v komentároch sa začali pasovať s hejtom aj my.
Druhá fáza kampane priniesla insight o tom, ako pôsobí hejt na emócie a tipy ako sa s ním vyrovnať. Vytvorili sme špeciálnu landing page so štatistikami a návodmi, ako proti nenávistným komentárom bojovať.
Tretia fáza priniesla možno premeniť hejt na niečo pozitívne – za každý nenávistný komentár daroval náš klient DTIT 1 € Nadácii otvorenej spoločnosti a Iniciatíve Dobre.
zasiahnutých ľudí
zobrazení
lepšie CTR podcastu
s Jurajom Rizmanom
ako benchmark naprieč
odvetviami
darovaných Nadácii
otvorenej spoločnosti
a Iniciatíve Dobre