EN
Menu
Späť na všetky projekty

Láska na prvý pohľad

#kreatíva #komplexná kampaň #PR #spoločenská zodpovednosť
Klient Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska
Ocenenia

1. miesto NONPROFIT PR

Výzva

ikona výzvy

V roku, ktorý sa niesol v znamení začiatku vojny na Ukrajine a energetickej krízy sme hľadali spôsob, ako dostať do povedomia ľudí život nevidiacich a slabozrakých. Potrebovali sme myšlienku, s ktorou sa dokážu vidiaci veľmi jednoducho stotožniť a otočiť ju tak, aby sa vcítili to kože ľudí so zrakovým postihnutím.

Obrázok výzvy
ikona riešenia

Riešenie

ikona riešenia

Láska na prvý dotyk, nádych či počutie – takto ju prežívajú práve nevidiaci a slabozrakí. Pre nás ostatných je to jednoducho láska na prvý pohľad. Práve tá dominovala nielen spotu kampane, v ktorom sme ukázali jej rôzne podoby, ale aj samotnému vizuálu, ktorý zobrazoval oko a to, aké je v živote vidiacich dôležité. V rámci kampane sme spustili aj edukačné videá o živote ľudí so zrakovým postihnutím a pýtali sme užívateľov, či zažili lásku na prvé počutie, dotyk či nádych – a áno, zažili, aj tí, ktorí majú zrak úplne v poriadku.

Výsledok

ikona výsledku

104,45 %

nárast v počte interakcií
na Facebooku

3635,72 %

nárast v počte interakcií
na Instagrame

69 %

nárast kliknutí
na button
“Chcem darovať”

30 %

nárast výnosu zo
zbierkového dňa
oproti roku 2021

211 786,96

nárast výnosu zo
zbierkového dňa
oproti roku 2021

Video
Chcem s vami spolupracovať ikona naspäť Späť na všetky projekty