1. miesto NONPROFIT PR
V roku, ktorý sa niesol v znamení začiatku vojny na Ukrajine a energetickej krízy sme hľadali spôsob, ako dostať do povedomia ľudí život nevidiacich a slabozrakých. Potrebovali sme myšlienku, s ktorou sa dokážu vidiaci veľmi jednoducho stotožniť a otočiť ju tak, aby sa vcítili to kože ľudí so zrakovým postihnutím.
Láska na prvý dotyk, nádych či počutie – takto ju prežívajú práve nevidiaci a slabozrakí. Pre nás ostatných je to jednoducho láska na prvý pohľad. Práve tá dominovala nielen spotu kampane, v ktorom sme ukázali jej rôzne podoby, ale aj samotnému vizuálu, ktorý zobrazoval oko a to, aké je v živote vidiacich dôležité. V rámci kampane sme spustili aj edukačné videá o živote ľudí so zrakovým postihnutím a pýtali sme užívateľov, či zažili lásku na prvé počutie, dotyk či nádych – a áno, zažili, aj tí, ktorí majú zrak úplne v poriadku.
nárast v počte interakcií
na Facebooku
nárast v počte interakcií
na Instagrame
nárast kliknutí
na button
“Chcem darovať”
nárast výnosu zo
zbierkového dňa
oproti roku 2021
nárast výnosu zo
zbierkového dňa
oproti roku 2021