Späť na všetky projekty

Pre nevidiacich a slabozrakých to nie je iba hra

#kreatíva #komplexná kampaň #PR #spoločenská zodpovednosť
Klient Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska
Ocenenia

2. miesto NONPROFIT PR
3. miesto CREATIVITY IN PR

Výzva

Ako získať pre zbierku Biela pastelka dostatok peňazí po niekoľkých vlnách koronavírusu, ktoré negatívne ovplyvnili výnosy neziskových organizácií? 

Riešenie

Pre nevidiacich a slabozrakých to nie je iba hra

Insight zo života. Pripomenieme ľuďom, aké je to stať sa na chvíľu nevidiacim vďaka hre, ktorú pozná azda každý – Slepá baba. Napriek tomu, že je plná zábavy, dobrej nálady a smiechu, hráč si vždy vydýchne, keď si dá dole šatku a uvidí svet okolo seba.

Prostredníctvom slepej baby sme našej cieľovke pripomenuli, aké je to ocitnúť sa v koži nevidiaceho a snažiť sa identifikovať svet okolo seba iba pomocou zvuku a dotykov. Kľúčovým motívom zbierky sa tak stala hra, ktorú sme v priebehu kampane transformovali do rôznych podôb, od zábavno-edukatívnych príspevkov cez GIFká až po AR filtre.

Kampaň získala širokú podporu u pani prezidentky, v radoch influencerov i dobrovoľníkov.

Výsledok

23%

Medziročný nárast
vo vyhľadávaní

24,58%

Viac používateľov na webe
v porovnaní s rokom 2020

>266,92%

engagement rate v porovnaní
s benchmarkom

>3100%

Návratnosť
investície

235 355

Rekordný výnos
za 20 rokov zbierky

Chcem s vami spolupracovať Späť na všetky projekty