EN
Menu
ikona sluzby
Služby, ktorými posunieme
vašu značku vyššie
ikona sluzby

Obsahová a komunikačná stratégia

Obsahová alebo často tiež content stratégia patrí dnes k základom a prvým krokom marketingovej komunikácie. Obsahová stratégia je dokument, ktorý pomôže zabezpečiť, že obsah dáva zmysel, je pravidelný, je pre značku bezpečný a sleduje marketingové ciele. V dobe blokovania reklamy či záplavy bannerov je tu riešenie, pre ktoré užívatelia na internete sú – kvalitný obsah.

 

Dobrá content stratégia vychádza z cieľov a je prispôsobená možnostiam firmy. V prvom rade zahŕňa témy, časovanie či kanály a formáty. Kvalitná stratégia si tiež nastaví metriky (KPIs), podľa ktorých je možné vyhodnotiť jej úspešnosť. Takáto obsahová stratégia však myslí aj na hodnoty firmy, spôsob komunikácie, tone of voice a je z nej jasné aký pocit chce o sebe spoločnosť v komunikácii zanechať. V dnešnej dobe obsahová stratégia od profesionálov myslí aj na SEO či potenciálne PR benefity. Vďaka kvalitnej a pripravenej obsahovej stratégii firma nevytvára obsah ad-hoc a ak sa aj nápad na komunikáciu príde, dá sa skontrolovať oproti pravidlám, ktoré sú v stratégii definované.

 

 Čo komunikovať? Ako? Ako často? Aké formáty, v akých médiach? Text alebo video? A prečo vlastne? A je nápad, ktorý sme práve dostali vhodný na publikovanie? Aký dojem chceme nechať? Nad týmito otázkami už nemusíte krútiť hlavou, v spolupráci s vami ich vyriešime. Na kvalitnú obsahovú stratégiu je potrebných niekoľko vstupov a nie je to nemenný dokument. Tento dokument je nevyhnutné pravidelne vyhodnocovať a upravovať podľa zmien na trhu, podľa aktuálnych preferencií našej cieľovej skupiny či na základe zmien napríklad na sociálnych médiách.

 

Príprava dobrej stratégie si vyžaduje vstupy a podklady od klienta. Agentúra so skúsenosťami ako Promiseo dokáže pracovať efektívne a šetrí tak váš čas. Bez obsahového marketingu sa totiž medzi ostatnými značkami veľmi ľahko stratíte. A to predsa nechcete, no nie?

 

Dermaklinik logo
Bakoš Bistro logo
Chemosvit logo
Casa Del Gastro logo
ECO Technologies s.r.o. logo
Aupark logo
Deutsche telekom logo
Alef logo
Lopušná dolina logo
Civitta logo
Decathlon logo
Načítať ďalšie Chcem spolupracovať

Tomáš Šmelko

Account Director

Stratégia do veľkej miery určuje, akým smerom sa vaša značka uberá. Definuje kroky, ktoré pomáhajú dosiahnuť stanovené výsledky, dostať sa do povedomia zákazníkov a zjednotiť všetky vykonávané aktivity za spoločnými krátkodobými aj dlhodobými cieľmi.