M. Hamorský
Za každou nezabudnuteľnou reklamou sa skrýva niečo viac než len pútavý slogan či dobre natočený spot. To "niečo viac" je...
N. Vozárová
Zabudnite na stiesnené konferenčné miestnosti, nekonečné rady stoličiek, monotónne Powerpoint prezentácie pod umelým osv...
N. Mattová
Mala som deväť, keď som prvýkrát ostala po škole. Napísala som vydieť namiesto vidieť a mädväď namiesto medveď. Dostala ...
E. Humeňanská
Strih bol kedysi tichým remeslom v zákulisí. Dnes však strihá každý. Stačí mobil, apka, šablóna a za pár klikov je video...
L. Mátheová
Značky, ktoré rozprávajú príbehy, nemusia kričať. Stačí im pošepkať do správnych uší....
T. Klobušník
„Do tretice všetko dobré“, „trikrát a dosť“ či „kto šetrí, má za tri“. Frázy, ktoré počúvame celý život – v škole, práci...