Už 26. apríla sa dozvieme, ktoré práce si ukroja z 🍰koláča najlepších projektov v oblasti digitálneho marketingu. Promiseo má šancu získať až tri kúsky. Za ktoré práce? Čítajte a pozerajte ďalej.
Klient: Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia
Kategória: Performance
Tímový duch najväčšieho IT zamestnávateľa na východnom Slovensku priniesol prekonané KPI-čka na Googli aj na Facebooku. Prečo? Len sa pozrite. 👻Kto by už len SPIRITOVI odolal? Case study nájdete tu.
Klient: Letisko Košice
Kategória: Idea
Vyslať Milana s 3 neznámymi na city break, získať 99 % pozitívny sentiment a nadviazať na to aktivitami, ktoré vyvrcholili predvianočnou nádielkou darčekov? To sa nám podarilo s kampaňou pre letisko Košice. 🧳Užite si celoročnú cestovateľskú atmošku vďaka case study. Case study nájdete tu.
Klient: Biela pastelka
Kategória: Idea
Trojicu nominácií uzatvára kampaň na podporu nevidiacich a slabozrakých, ktorá využila trend umelej inteligencie. 👩🦯Vďaka nej sme mohli ukázať, ako odlišne vnímajú nevidiaci a slabozrakí svet oproti zdravým ľuďom. Case study nájdete tu.
Za každou nezabudnuteľnou reklamou sa skrýva niečo viac než len pútavý slogan či dobre natočený spot. To "niečo viac" je reklamný insight — hlboké pochopenie toho, čo ľudia cítia, robia alebo chcú, často ešte skôr, než si to sami uvedomia. Poďme sa spolu pozrieť na to, čo presne insight je, aké typy existujú, ako ich hľadať a ktoré kampane ho zvládli na jednotku.
Zabudnite na stiesnené konferenčné miestnosti, nekonečné rady stoličiek, monotónne Powerpoint prezentácie pod umelým osvetlením či unavené pohľady do mobilov. Dá sa to aj INAK, a to vonku, s čerstvým vzduchom, uvoľnenou atmosférou a prirodzenou energiou!
Mala som deväť, keď som prvýkrát ostala po škole. Napísala som vydieť namiesto vidieť a mädväď namiesto medveď. Dostala som guľu a musela som ich stokrát prepísať správne. Ten deň si pamätám dodnes, pretože práve tieto chyby stáli na začiatku mojej cesty k písaniu.