Už 26. apríla sa dozvieme, ktoré práce si ukroja z 🍰koláča najlepších projektov v oblasti digitálneho marketingu. Promiseo má šancu získať až tri kúsky. Za ktoré práce? Čítajte a pozerajte ďalej.
Klient: Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia
Kategória: Performance
Tímový duch najväčšieho IT zamestnávateľa na východnom Slovensku priniesol prekonané KPI-čka na Googli aj na Facebooku. Prečo? Len sa pozrite. 👻Kto by už len SPIRITOVI odolal? Case study nájdete tu.
Klient: Letisko Košice
Kategória: Idea
Vyslať Milana s 3 neznámymi na city break, získať 99 % pozitívny sentiment a nadviazať na to aktivitami, ktoré vyvrcholili predvianočnou nádielkou darčekov? To sa nám podarilo s kampaňou pre letisko Košice. 🧳Užite si celoročnú cestovateľskú atmošku vďaka case study. Case study nájdete tu.
Klient: Biela pastelka
Kategória: Idea
Trojicu nominácií uzatvára kampaň na podporu nevidiacich a slabozrakých, ktorá využila trend umelej inteligencie. 👩🦯Vďaka nej sme mohli ukázať, ako odlišne vnímajú nevidiaci a slabozrakí svet oproti zdravým ľuďom. Case study nájdete tu.
Nie si PROMI copywriter, ak nevieš vymyslieť poriadny slogan. Aspoň tak by sa dalo opísať, čo môže byť tvrdým orieškom tejto profesie. Vymyslieť ho je pre copywritera náročné zadanie, pretože to nie je len pár slov, ale silný odkaz, ktorý si verejnosť spojí s konkrétnou identitou.
Predstavte si podujatie, ktoré kombinuje výhody on-site zážitku a flexibility online pripojenia, no pritom nepozná hranice. Presne taký je hybridný event - flexibilný, udržateľný a dostupný pre každého. Zistite, ako ponúknuť účastníkom to najlepšie z oboch svetov s nádychom promi prístupu a inovatívnych technológií.
Skúsili ste umelú inteligenciu alebo stále váhate? Či už patríte k tým, ktorí si s AI stihli potykať, alebo ju stále obchádzate so zdvihnutým obočím, jedna vec je jasná