EN
Menu
Späť na všetky aktuality

3x shortlist na Digital Pie 2024

11.04.2024 - 08:19
M. Duffeková

Už 26. apríla sa dozvieme, ktoré práce si ukroja z 🍰koláča najlepších projektov v oblasti digitálneho marketingu. Promiseo má šancu získať až tri kúsky. Za ktoré práce? Čítajte a pozerajte ďalej.

1. Téčko má SPIRITA

Klient: Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia
Kategória: Performance

Tímový duch najväčšieho IT zamestnávateľa na východnom Slovensku priniesol prekonané KPI-čka na Googli aj na Facebooku. Prečo? Len sa pozrite. 👻Kto by už len SPIRITOVI odolal? Case study nájdete tu.

 

2. Z Košíc do sveta s Milanom bez Mapy

Klient: Letisko Košice
Kategória: Idea

Vyslať Milana s 3 neznámymi na city break, získať 99 % pozitívny sentiment a nadviazať na to aktivitami, ktoré vyvrcholili predvianočnou nádielkou darčekov? To sa nám podarilo s kampaňou pre letisko Košice. 🧳Užite si celoročnú cestovateľskú atmošku vďaka case study. Case study nájdete tu.

3. Len si to predstav… aké to je, veci si len predstavovať

Klient: Biela pastelka
Kategória: Idea

Trojicu nominácií uzatvára kampaň na podporu nevidiacich a slabozrakých, ktorá využila trend umelej inteligencie. 👩‍🦯Vďaka nej sme mohli ukázať, ako odlišne vnímajú nevidiaci a slabozrakí svet oproti zdravým ľuďom. Case study nájdete tu.

Marika Duffeková Senior Copywriter

Ďalšie články

Reklamný insight: Tajná ingrediencia skvelých kampaní

Za každou nezabudnuteľnou reklamou sa skrýva niečo viac než len pútavý slogan či dobre natočený spot. To "niečo viac" je reklamný insight — hlboké pochopenie toho, čo ľudia cítia, robia alebo chcú, často ešte skôr, než si to sami uvedomia. Poďme sa spolu pozrieť na to, čo presne insight je, aké typy existujú, ako ich hľadať a ktoré kampane ho zvládli na jednotku.

Holé nebo! Takto si váš event ľudia zapamätajú

Zabudnite na stiesnené konferenčné miestnosti, nekonečné rady stoličiek, monotónne Powerpoint prezentácie pod umelým osvetlením či unavené pohľady do mobilov. Dá sa to aj INAK, a to vonku, s čerstvým vzduchom, uvoľnenou atmosférou a prirodzenou energiou!

Z denníka junior copywriterky o sľubných začiatkoch v Promiseo

Mala som deväť, keď som prvýkrát ostala po škole. Napísala som vydieť namiesto vidieť a mädväď namiesto medveď. Dostala som guľu a musela som ich stokrát prepísať správne. Ten deň si pamätám dodnes, pretože práve tieto chyby stáli na začiatku mojej cesty k písaniu.