EN
Menu
Späť na všetky aktuality

3x shortlist na Digital Pie 2024

11.04.2024 - 08:19
M. Duffeková

Už 26. apríla sa dozvieme, ktoré práce si ukroja z 🍰koláča najlepších projektov v oblasti digitálneho marketingu. Promiseo má šancu získať až tri kúsky. Za ktoré práce? Čítajte a pozerajte ďalej.

1. Téčko má SPIRITA

Klient: Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia
Kategória: Performance

Tímový duch najväčšieho IT zamestnávateľa na východnom Slovensku priniesol prekonané KPI-čka na Googli aj na Facebooku. Prečo? Len sa pozrite. 👻Kto by už len SPIRITOVI odolal? Case study nájdete tu.

 

2. Z Košíc do sveta s Milanom bez Mapy

Klient: Letisko Košice
Kategória: Idea

Vyslať Milana s 3 neznámymi na city break, získať 99 % pozitívny sentiment a nadviazať na to aktivitami, ktoré vyvrcholili predvianočnou nádielkou darčekov? To sa nám podarilo s kampaňou pre letisko Košice. 🧳Užite si celoročnú cestovateľskú atmošku vďaka case study. Case study nájdete tu.

3. Len si to predstav… aké to je, veci si len predstavovať

Klient: Biela pastelka
Kategória: Idea

Trojicu nominácií uzatvára kampaň na podporu nevidiacich a slabozrakých, ktorá využila trend umelej inteligencie. 👩‍🦯Vďaka nej sme mohli ukázať, ako odlišne vnímajú nevidiaci a slabozrakí svet oproti zdravým ľuďom. Case study nájdete tu.

Marika Duffeková Senior Copywriter

Ďalšie články

Bez silného sloganu sú to len prázdne slová

Nie si PROMI copywriter, ak nevieš vymyslieť poriadny slogan. Aspoň tak by sa dalo opísať, čo môže byť tvrdým orieškom tejto profesie. Vymyslieť ho je pre copywritera náročné zadanie, pretože to nie je len pár slov, ale silný odkaz, ktorý si verejnosť spojí s konkrétnou identitou.

Od gauča po konferenčnú sálu: Hybridné eventy spájajú všetkých

Predstavte si podujatie, ktoré kombinuje výhody on-site zážitku a flexibility online pripojenia, no pritom nepozná hranice. Presne taký je hybridný event - flexibilný, udržateľný a dostupný pre každého. Zistite, ako ponúknuť účastníkom to najlepšie z oboch svetov s nádychom promi prístupu a inovatívnych technológií.

AI alebo my? Ako využiť umelú inteligenciu v marketingu efektívne?

Skúsili ste umelú inteligenciu alebo stále váhate? Či už patríte k tým, ktorí si s AI stihli potykať, alebo ju stále obchádzate so zdvihnutým obočím, jedna vec je jasná