Promiseo dosiahlo významný míľnik – už 15 rokov píšeme príbeh úspechu na marketingovom trhu! Spoločne sme rástli, učili sa, prekonávali výzvy a pomáhali našim partnerom napredovať. Táto cesta by preto nebola úspešná bez množstva klientov, s ktorými sme mali česť spolupracovať. Práve preto sme sa rozhodli toto výročie osláviť s tými, ktorí sú súčasťou nášho príbehu.
Slávnostný večer sme si užili 19. septembra vo Východoslovenskej galérii a niesol sa v duchu oslavy všetkých, ktorí pri nás počas 15 rokov stáli. Sprevádzala nás nim Barbora Krajčírová, ktorá ako prvého na pódium priviedla zakladateľa a CEO Promiseo, Petra Šoltésa. Vo svojom príhovore zdôraznil, že výročie nie je len o našich úspechoch či ľuďoch, ktorí tvoria Promiseo.
Je najmä o všetkých pozvaných, ktorí sú neoddeliteľnou súčasťou našej 15-ročnej cesty. Každý detail večera – od priestoru, panelových diskusií, hudobných hostí až po všetkých prítomných hostí a dodávateľov – tvorí to, čím Promiseo dnes je.
Náš kreatívny riaditeľ, Dušan Tatranský, doslova odhodil svoju pripravenú reč a srdečne sa prihovoril nielen ku klientom, ale aj svojmu tímu – s úprimným želaním, aby nás čakalo ešte mnoho rokov úspešnej a príjemnej spolupráce.
Program večera bol pestrý a plný zaujímavých momentov. Začal prvou panelovou diskusiou na tému budovania dlhodobej marketingovej stratégie. V nej vystúpili Milan Bez Mapy, najznámejší cestovateľský bloger Slovenska, ktorý zastupoval stranu influencerov. O spolupráci s Letiskom Košice hovoril Juraj Toth, pohľad klienta HC Košice priblížil Stanislav Mucha a svoje cenné skúsenosti prezentoval aj náš Head of Social Media, Róbert Potoma. Pod moderátorským vedením Lívie Gaľovej z Košice IT Valley sa rozhovor niesol nielen v odbornom, ale aj v zábavnom duchu. Diskusia podčiarkla dôležitú myšlienku – influencer nie je “vec” na jedno použitie. V marketingu je kľúčová konzistentnosť, ktorá prináša najlepšie a dlhodobé výsledky.
Druhá panelová diskusia, ktorú viedla naša Senior Consultant Viktória Margitová, sa niesla v duchu otázky: „Je korporátny marketing nuda?“ V diskusii s Beátou Kullovou z VSE, Pavlom Mirossayom z Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia a influencerom Mojmírom Procházkom sa jednoznačne ukázalo, že práve ľudia a ich odvaha robiť veci inak robia marketing – hoc aj ten korporátny – zábavným a zaujímavým. Tomáš Klobušník z nášho kreatívneho oddelenia zdôraznil, že hoci je dobré byť inovatívny, bezhlavé riskovanie sa v kampaniach nevypláca. Originálne nápady sú kľúčom k úspech, no musia byť postavené na dôkladnej stratégii a starostlivom plánovaní.
Informácie zo sveta marketingu doplnili hudobné vystúpenia, ktoré priniesli osvieženie a skvelú atmosféru. Speváčka Lina Mayer svojimi piesňami roztancovala hostí a do rytmov vážnej hudby nás vtiahol sólista Opery Národného divadla Košice, Jaroslav Dvorský, ktorý dodal večeru nádych elegancie. Záver večera hosťom spríjemňovalo sláčikové kvarteto Fusion Bows.
Hostia si mohli vychutnať špeciality od Platz Group a originálne zmrzliny od Moritz Eis. Profesionálne drinky miešal tím z Elefant (The Grapes) a o exkluzívne ochutnávky vín, rumov a whiskey sa postaral Kubbo Select.
Všetci títo partneri nie sú len súčasťou našich podujatí, ale s nami dlhodobo spolupracujú na mnohých ďalších projektoch, čím si spoločne budujeme pevné a dlhodobé podnikateľské vzťahy.
Večer sme spestrili aj zábavnými súťažami, v ktorých si výhercovia odniesli skvelé ceny, ako voucher na letenky od Letiska Košice, auto na víkend od FranceTech, poukážku od Bakoš Bistro či na školu varenia od Platz Academy.
Po oficiálnej časti sme sa presunuli na after party do The Grapes, kde zábava pokračovala vo veselej atmosfére až do neskorých hodín.
Zaspomínajte si s nami na chvíle, ktoré sme spoločne prežili. Celú galériu nájdete na tomto odkaze.
Aj keď nemohli byť všetci naši partneri a priatelia fyzicky s nami, ich srdečné odkazy nás potešili aj na diaľku. Pozrite si ich priania v tomto videu:
Ďakujeme, že ste prišli, pretože sme oslavovali najmä vás – našich priateľov, klientov a dodávateľov. Vďaka vám môžeme premieňať nápady na skutočnosť.
PROM15EO
Tipy a triky jedného kreatívneho riaditeľa
Instagram je neustále sa vyvíjajúcou platformou, ktorá od svojho vzniku prešla množstvom zmien, najmä v oblasti formátov a pomerov strán príspevkov. Spočiatku umožňoval Instagram pridávať príspevky iba vo štvorcovom formáte. Po niekoľkých rokoch platforma pristúpila k veľkej zmene a umožnila používateľom pridávať príspevky v rôznych iných formátoch, čím ponúkla viac priestoru pre kreativitu a nové možnosti vizuálneho vyjadrenia.
Kampane z dielne Promisea v Prahe zažiarili! Dvanásty september sa niesol v znamení slávnostného vyhlasovania 22. ročníka Zlatého středníka