EN
Menu
Späť na všetky aktuality

Štedrý pokec – zahrajte si Vianočnú hru od nás

19.12.2023 - 10:25
P. Kušnír

Šalát je už ochutnaný, darčeky rozbalené. 🎁Práve na takýto čas je naša hra ako stvorená. Jednoduché otázky na vianočné konverzačné témy pri stole či pri vianočnom stromčeku rozprúdia rodinnú či priateľskú debatu tým správnym smerom. 💬

Verzia na vytlačenie 🖨️

Ak si chcete našu hru pripraviť vopred alebo ju niekomu darovať, môžete si ju stiahnuť kliknutím na tlačidlo nižšie. Pravidlá sú jednoduché. Po postrihaní kartičiek a ich zamiešaní začína hráč, ktorý si dal najviac šalátu. Potiahne kartičku, prečíta nahlas otázku a hra (debata) sa môže začať. Hráči sa potom striedajú v ľubovoľnom poradí a odpovedajú na ďalšie otázky alebo tvoria nové témy.

Stiahnuť Štedrý pokec na tlač

 

Online verzia 📱

V prípade, že si radšej nosíte hru všade so sebou v mobilnom telefóne, pripravili sme pre vás PDF s kartičkami, na ktorých sú čísla. Aj tu začína hráč, ktorý mal najviac šalátu, ale namiesto ťahania kartičky otvorí PDF vo svojom mobile, povie číslo od 1 do 18, prečíta otázku pri zvolenom čísle a vianočný dialóg začína. Po uspokojivých odpovediach je na rade ďalší hráč. Počet odpovedí či novovzniknutých tém nie je nijako obmedzený.
(Ak vám kartičky nejde stiahnuť alebo otvoriť, vyskúšajte iný prehliadač alebo zariadenie.)

Stiahnuť Štedrý pokec do mobilu

Veríme, že si našu hru Štedrý pokec užijete rovnako dobre ako sme si my užili jej vytváranie. 🙂

Veselé Vianoce a veľa zábavy vám praje Promiseo.

Pavol Kušnír Senior Copywriter

Ďalšie články

3x shortlist na Digital Pie 2024

Už 26. apríla sa dozvieme, ktoré práce si ukroja z 🍰koláča najlepších projektov v oblasti digitálneho marketingu. Promiseo má šancu získať až tri kúsky. Za ktoré práce? Čítajte a pozerajte ďalej.

5 (must have) nástrojov pre social media managerov

Sociálne siete sú dnes neoddeliteľnou súčasťou marketingu a komunikácie firiem. Efektívna správa sociálnych sietí si vyžaduje množstvo času, úsilia a odborných znalostí.

Ako skontrolovať nastavenie Consent Mode v2

Termín 6. marec sa blíži a s ním aj povinnosť implementácie Consent Mode V2. Pre weby, ktoré aktívne využívajú remarketing je to kritický dátum.