EN
Menu
Späť na všetky aktuality

Slovak Telekom spustil SWIPE a my sme boli pri tom!

26.07.2024 - 10:47

Najväčšia telekomunikačná spoločnosť na Slovensku – Slovak Telekom – spustila svoj nový produkt – mobilný program SWIPE a Promiseo bolo súčasťou tohto projektu. Naša agentúra sa podieľala na viacerých kľúčových aspektoch, ktoré prispeli k úspešnému uvedeniu SWIPE na trh. Appka je určená pre mladých ľudí a ponúka im možnosť riadiť si svet podľa svojho gusta. 

Naša agentúra zodpovedala za tvorbu grafiky pre webovú stránku SWIPE, pričom sme kládli dôraz na optimalizáciu mobilnej verzie. Chceli sme zabezpečiť, aby používatelia mali čo najlepší zážitok bez ohľadu na to, z akého zariadenia k nej pristupujú. Naša práca na grafickom dizajne bola zameraná na vytvorenie vizuálne príťažlivého a používateľsky prívetivého rozhrania. 

Okrem toho sa Promiseo podieľalo na tvorbe performance bannerov, ktoré majú za cieľ získať maximálnu pozornosť a angažovanosť mladých používateľov. Naše bannery sú navrhnuté tak, aby efektívne komunikovali hlavné výhody SWIPE a podporovali jeho rýchle prijatie na trh. 

Veríme, že náš prínos k projektu SWIPE pomôže spoločnosti Slovak Telekom dosiahnuť jeho ciele a poskytovať zákazníkom inovatívne a kvalitné služby.

 

Program Swipe

 

Ďalšie články

Bez silného sloganu sú to len prázdne slová

Nie si PROMI copywriter, ak nevieš vymyslieť poriadny slogan. Aspoň tak by sa dalo opísať, čo môže byť tvrdým orieškom tejto profesie. Vymyslieť ho je pre copywritera náročné zadanie, pretože to nie je len pár slov, ale silný odkaz, ktorý si verejnosť spojí s konkrétnou identitou.

Od gauča po konferenčnú sálu: Hybridné eventy spájajú všetkých

Predstavte si podujatie, ktoré kombinuje výhody on-site zážitku a flexibility online pripojenia, no pritom nepozná hranice. Presne taký je hybridný event - flexibilný, udržateľný a dostupný pre každého. Zistite, ako ponúknuť účastníkom to najlepšie z oboch svetov s nádychom promi prístupu a inovatívnych technológií.

AI alebo my? Ako využiť umelú inteligenciu v marketingu efektívne?

Skúsili ste umelú inteligenciu alebo stále váhate? Či už patríte k tým, ktorí si s AI stihli potykať, alebo ju stále obchádzate so zdvihnutým obočím, jedna vec je jasná