Prihlásenie sa do najväčšej komunikačnej súťaže v Česku, Zlatý středník, bolo pre Promiseo prvotinou. 🏆Dovtedy sme s našimi kampaňami zažiarili napríklad na PROKOP-ovi alebo na Digital Pie. Teraz bolo načase presunúť sa aj za hranice a zistiť, či kampaň pre zbierku Biela pastelka očarí aj našich bratov Čechov a sestry Češky. A, ako už možno napovedá titulok, neobišli sme naprázdno.
659 prijatých prihlášok, z toho 178 short listov. A medzi nimi 2 pre nás.👏 Alebo, inak: 138 prihlášok slovenských prác, z toho 33 short listov. A medzi nimi 2 pre nás. Okrem Bielej pastelky, ktorá si vyslúžila nomináciu v kategórii neziskový sektor, zaujala aj kampaň Z Košíc do sveta podľa Milana Bez Mapy, a to v kategórii influencer marketing.
Nakoniec to bola však pomoc nevidiacim a slabozrakým, ktorá si vyslúžila 1. miesto. Čím bola táto kampaň výnimočná? Necháme rozprávať našu case study.
Ste zvedaví na ďalšie naše úspechy? Pozrite si ukážky našich prác. ✨A ak chcete aj vy zažiariť na poli marketingu, ozvite sa nám a my vám pripravíme kampaň na mieru.
Tipy a triky jedného kreatívneho riaditeľa
Instagram je neustále sa vyvíjajúcou platformou, ktorá od svojho vzniku prešla množstvom zmien, najmä v oblasti formátov a pomerov strán príspevkov. Spočiatku umožňoval Instagram pridávať príspevky iba vo štvorcovom formáte. Po niekoľkých rokoch platforma pristúpila k veľkej zmene a umožnila používateľom pridávať príspevky v rôznych iných formátoch, čím ponúkla viac priestoru pre kreativitu a nové možnosti vizuálneho vyjadrenia.
Promiseo dosiahlo významný míľnik – už 15 rokov píšeme príbeh úspechu na marketingovom trhu!