Prihlásenie sa do najväčšej komunikačnej súťaže v Česku, Zlatý středník, bolo pre Promiseo prvotinou. 🏆Dovtedy sme s našimi kampaňami zažiarili napríklad na PROKOP-ovi alebo na Digital Pie. Teraz bolo načase presunúť sa aj za hranice a zistiť, či kampaň pre zbierku Biela pastelka očarí aj našich bratov Čechov a sestry Češky. A, ako už možno napovedá titulok, neobišli sme naprázdno.
659 prijatých prihlášok, z toho 178 short listov. A medzi nimi 2 pre nás.👏 Alebo, inak: 138 prihlášok slovenských prác, z toho 33 short listov. A medzi nimi 2 pre nás. Okrem Bielej pastelky, ktorá si vyslúžila nomináciu v kategórii neziskový sektor, zaujala aj kampaň Z Košíc do sveta podľa Milana Bez Mapy, a to v kategórii influencer marketing.
Nakoniec to bola však pomoc nevidiacim a slabozrakým, ktorá si vyslúžila 1. miesto. Čím bola táto kampaň výnimočná? Necháme rozprávať našu case study.
Ste zvedaví na ďalšie naše úspechy? Pozrite si ukážky našich prác. ✨A ak chcete aj vy zažiariť na poli marketingu, ozvite sa nám a my vám pripravíme kampaň na mieru.
Mala som deväť, keď som prvýkrát ostala po škole. Napísala som vydieť namiesto vidieť a mädväď namiesto medveď. Dostala som guľu a musela som ich stokrát prepísať správne. Ten deň si pamätám dodnes, pretože práve tieto chyby stáli na začiatku mojej cesty k písaniu.
Strih bol kedysi tichým remeslom v zákulisí. Dnes však strihá každý. Stačí mobil, apka, šablóna a za pár klikov je video na svete. Zručnosť, ktorá bývala doménou profesionálov, sa stala každodennou rutinou, ale hlavne druhým jazykom internetu – rýchlym, úderným a masovým. ALE čo vlastne dnes znamená „vedieť strihať“?
Značky, ktoré rozprávajú príbehy, nemusia kričať. Stačí im pošepkať do správnych uší.