EN
Menu
Späť na všetky aktuality

Pre Zlatý středník to bola Láska na prvý pohľad inak

  • Promiseo
  • »
  • Aktuality
  • »
  • Pre Zlatý středník to bola Láska na prvý pohľad inak
12.12.2023 - 10:12
M. Duffeková

Prihlásenie sa do najväčšej komunikačnej súťaže v Česku, Zlatý středník, bolo pre Promiseo prvotinou. 🏆Dovtedy sme s našimi kampaňami zažiarili napríklad na PROKOP-ovi alebo na Digital Pie. Teraz bolo načase presunúť sa aj za hranice a zistiť, či kampaň pre zbierku Biela pastelka očarí aj našich bratov Čechov a sestry Češky. A, ako už možno napovedá titulok, neobišli sme naprázdno.

zlaty_strednik_foto

659 prijatých prihlášok, z toho 178 short listov. A medzi nimi 2 pre nás.👏 Alebo, inak: 138 prihlášok slovenských prác, z toho 33 short listov. A medzi nimi 2 pre nás. Okrem Bielej pastelky, ktorá si vyslúžila nomináciu v kategórii neziskový sektor, zaujala aj kampaň Z Košíc do sveta podľa Milana Bez Mapy, a to v kategórii influencer marketing.

Nakoniec to bola však pomoc nevidiacim a slabozrakým, ktorá si vyslúžila 1. miesto. Čím bola táto kampaň výnimočná? Necháme rozprávať našu case study.

Ste zvedaví na ďalšie naše úspechy? Pozrite si ukážky našich prác. ✨A ak chcete aj vy zažiariť na poli marketingu, ozvite sa nám a my vám pripravíme kampaň na mieru.

Marika Duffeková Senior Copywriter

Ďalšie články

Ako skontrolovať nastavenie Consent Mode v2

Termín 6. marec sa blíži a s ním aj povinnosť implementácie Consent Mode V2. Pre weby, ktoré aktívne využívajú remarketing je to kritický dátum.

Poučte sa z chýb iných a nerobte ich. Nikdy!

Milujem dokumentárne filmy či seriály o bizarnostiach. Klamlivá kampaň a súdny proces o stíhačku Herrier, bola za mňa TOP. Už ste v téme?

Bielej pastelke sme opäť dopomohli k historickému výnosu

Zbierka Biela pastelka je naším klientom už 5 rokov.👩‍🦯 Každý rok pre ňu vymýšľame novú kreatívu, ktorou sa snažíme inšpirovať verejnosť k tomu, aby prispela na pomoc nevidiacim a slabozrakým. A funguje to.