Meta pracuje na zlepšení svojich nástrojov na speňaženie a budovanie komunity pre tvorcov obsahu. Tie prinášajú nové funkcie určené iba pre predplatiteľov, ktoré budú lepšie motivovať používateľov k registrácii a podpore autorov prostredníctvom odberov. Spúšťa aj nové čety pre predplatiteľov, ktoré umožnia tvorcom organizovať exkluzívne četovacie stretnutia až s 30 ľuďmi naraz, čím sa vytvorí dôvernejší priestor na budovanie komunity. Taktiež budú môcť teraz tvorcovia vytvárať exkluzívne príspevky a reels len pre svojich predplatiteľov, ktoré budú uložené na ich profiloch.
TikTok nielen skúma to, ako chráni mladších používateľov, ale zároveň oznámil aj novú sadu filtrov a možností, ktoré poskytujú viac spôsobov, ako obmedziť zobrazenie nežiaduceho obsahu v aplikácii. Používatelia môžu automaticky filtrovať videá, ktoré obsahujú slová alebo hashtagy, ktoré nechcú vidieť. Konkrétne hashtagy môžete zablokovať vo svojich nastaveniach. Môžete tiež blokovať obsah s vybranými kľúčovými výrazmi v popise. Táto možnosť však zatiaľ nie je dokonalá, pretože systém nezistí skutočný obsah, iba to, čo ľudia manuálne zadali do svojich popisov. Podľa TikToku bude táto možnosť dostupná pre všetkých používateľov „v priebehu nasledujúcich týždňov“.
Creator Marketplace bol vo vývoji bol už nejaký čas a dnes Instagram spustil jeho prvý test. Instagram Creator Marketplace umožní inzerentom vyhľadávať potenciálnych tvorcov, s ktorými by mohli spolupracovať na kampaniach. Inými slovami, je to komplexný nástroj na vyhľadávanie potenciálnych kreatívnych partnerov pre kampane. To môže byť nesmierne cenné, najmä vzhľadom na rastúce zameranie na reels, ktoré si vyžaduje hĺbkovú znalosť trendov. Prostredníctvom nového Creator Marketplace budú môcť značky spravovať celý proces kampane v spolupráci so svojimi vybranými tvorcami vrátane podrobností, ako sú požadované položky, platby a ďalšie informácie.
Pre mnohých Facebook v poslednom čase stratil svoju príťažlivosť. Čiastočným dôvodom je to, že sú tam všetci – vrátane vašich rodičov, starých rodičov, dávno stratených priateľov zo školy atď. Aj preto to môže pôsobiť menej osobne, čo vám môže brániť v zdieľaní veci, s ktorými nemáte problém v iných aplikáciách. Teraz by ste mohli mať rôzne identity Facebooku so samostatnými profilmi na interakciu s rôznymi prvkami platformy. Používatelia môžu potenciálne vytvoriť až 5 samostatných profilov, ktoré sú spojené jedným hlavným účtom.
Instagram testuje dve nové aktualizácie. Do doručených správ pridá záložku s poznámkami a do osobných profilov možnosť zobrazovať reklamy. Poznámky v IG Direct sú 60 znakov dlhé aktualizácie, kam môžete písať váš stav alebo čokoľvek iné, čo chcete zdieľať s vašimi kontaktmi. Poznámky sa zobrazia v hornej časti schránky. Pomocou nich Instagram hľadá ďalší spôsob, ako zvýšiť angažovanosť a podnietiť komunikáciu medzi ľuďmi v rámci aplikácie. Novinka sa zatiaľ testuje s niekoľkými vybranými užívateľmi. Instagram tiež experimentuje s možnosťou, že by používatelia mohli zobrazovať reklamy priamo na ich profile. Vybraní používatelia, s ktorými novinku testuje, už vidia novú možnosť v menu aplikácie.
Ak máte na svojom webe video, je veľká možnosť, že už čoskoro sa vám medzi reportmi od Googlu objaví nový s názvom Video indexing. Vďaka tomu zistíte, na koľkých stránkach Google video identifikoval, ktoré videá boli úspešne indexované a čo videám bráni v tom, aby boli indexované.
Zdroje:
https://www.socialmediatoday.com/,
https://newsfeed.cz/
https://developers.google.com/search/blog/2022/07/video-indexing-report?hl=en
Tipy a triky jedného kreatívneho riaditeľa
Instagram je neustále sa vyvíjajúcou platformou, ktorá od svojho vzniku prešla množstvom zmien, najmä v oblasti formátov a pomerov strán príspevkov. Spočiatku umožňoval Instagram pridávať príspevky iba vo štvorcovom formáte. Po niekoľkých rokoch platforma pristúpila k veľkej zmene a umožnila používateľom pridávať príspevky v rôznych iných formátoch, čím ponúkla viac priestoru pre kreativitu a nové možnosti vizuálneho vyjadrenia.
Promiseo dosiahlo významný míľnik – už 15 rokov píšeme príbeh úspechu na marketingovom trhu!