Košická nemocnica nesie názov brilantného chemika, biológa a lekára, ktorý sa postaral o základy mnohých moderných lekárskych postupov v oblasti mikrobiológie či imunológie. Názov nemocnice odkazuje na slávneho medika Louisa Pasteura a rovnako dôležito sme ho vnímali aj pri novom logu.
V procese tvorby a prvotných návrhov sa grafický dizajn opieral o meno Louisa Pasteura. Už v prvotných kreatívnych nápadoch sme pracovali s písmenami L a P, ktoré v sebe ukrývajú meno nemocnice i slávneho lekára. Postupne sme písmenám vdýchli život a logo sa stávalo realitou.
Kým sa tvorili línie loga, nachádzali sme v ňom množstvo významov, ktoré sa nám podarilo zobraziť. Okrem iniciálok Louisa Pasteura sa v logu skrýva srdce s odkazom na nekonečnú ochotu pomáhať pacientom, fonendoskop ako jeden zo základných nástrojov lekárov, spojenie lekára a pacienta, životná cesta lekára alebo medzinárodný symbol pre nemocnicu v tvare písmena H.
Mnohovýznamové logo, ktoré ctí historické základy nemocnice aj lekára, po ktorom nesie meno, získalo zo všetkých návrhov agentúr najväčšiu priazeň a stalo sa víťazným návrhom. Podarilo sa nám spojiť moderný dizajn a historickú hodnotu košickej nemocnice a navyše s prepojením symbolov, ktoré sú súčasťou lekárskej profesie.
Už 26. apríla sa dozvieme, ktoré práce si ukroja z 🍰koláča najlepších projektov v oblasti digitálneho marketingu. Promiseo má šancu získať až tri kúsky. Za ktoré práce? Čítajte a pozerajte ďalej.
Sociálne siete sú dnes neoddeliteľnou súčasťou marketingu a komunikácie firiem. Efektívna správa sociálnych sietí si vyžaduje množstvo času, úsilia a odborných znalostí.
Termín 6. marec sa blíži a s ním aj povinnosť implementácie Consent Mode V2. Pre weby, ktoré aktívne využívajú remarketing je to kritický dátum.