Košická nemocnica nesie názov brilantného chemika, biológa a lekára, ktorý sa postaral o základy mnohých moderných lekárskych postupov v oblasti mikrobiológie či imunológie. Názov nemocnice odkazuje na slávneho medika Louisa Pasteura a rovnako dôležito sme ho vnímali aj pri novom logu.
V procese tvorby a prvotných návrhov sa grafický dizajn opieral o meno Louisa Pasteura. Už v prvotných kreatívnych nápadoch sme pracovali s písmenami L a P, ktoré v sebe ukrývajú meno nemocnice i slávneho lekára. Postupne sme písmenám vdýchli život a logo sa stávalo realitou.
Kým sa tvorili línie loga, nachádzali sme v ňom množstvo významov, ktoré sa nám podarilo zobraziť. Okrem iniciálok Louisa Pasteura sa v logu skrýva srdce s odkazom na nekonečnú ochotu pomáhať pacientom, fonendoskop ako jeden zo základných nástrojov lekárov, spojenie lekára a pacienta, životná cesta lekára alebo medzinárodný symbol pre nemocnicu v tvare písmena H.
Mnohovýznamové logo, ktoré ctí historické základy nemocnice aj lekára, po ktorom nesie meno, získalo zo všetkých návrhov agentúr najväčšiu priazeň a stalo sa víťazným návrhom. Podarilo sa nám spojiť moderný dizajn a historickú hodnotu košickej nemocnice a navyše s prepojením symbolov, ktoré sú súčasťou lekárskej profesie.
Nie si PROMI copywriter, ak nevieš vymyslieť poriadny slogan. Aspoň tak by sa dalo opísať, čo môže byť tvrdým orieškom tejto profesie. Vymyslieť ho je pre copywritera náročné zadanie, pretože to nie je len pár slov, ale silný odkaz, ktorý si verejnosť spojí s konkrétnou identitou.
Predstavte si podujatie, ktoré kombinuje výhody on-site zážitku a flexibility online pripojenia, no pritom nepozná hranice. Presne taký je hybridný event - flexibilný, udržateľný a dostupný pre každého. Zistite, ako ponúknuť účastníkom to najlepšie z oboch svetov s nádychom promi prístupu a inovatívnych technológií.
Skúsili ste umelú inteligenciu alebo stále váhate? Či už patríte k tým, ktorí si s AI stihli potykať, alebo ju stále obchádzate so zdvihnutým obočím, jedna vec je jasná