Menu
Späť na všetky aktuality

Moderné, symbolické a víťazné Kreatívny návrh loga prepojil súčasnosť a históriu

25.02.2022 - 03:25
P. Kušnír

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice oslovila marketingové agentúry, aby pre ňu pripravili návrh nového loga. Symbol zdravotníctva z východného Slovenska mal získať nový dizajn, ktorý bude stavať na historických základoch, no s dávkou moderny osloví aj súčasné publikum.

Podpis francúzskeho chemika

Košická nemocnica nesie názov brilantného chemika, biológa a lekára, ktorý sa postaral o základy mnohých moderných lekárskych postupov v oblasti mikrobiológie či imunológie. Názov nemocnice odkazuje na slávneho medika Louisa Pasteura a rovnako dôležito sme ho vnímali aj pri novom logu.

V procese tvorby a prvotných návrhov sa grafický dizajn opieral o meno Louisa Pasteura. Už v prvotných kreatívnych nápadoch sme pracovali s písmenami L a P, ktoré v sebe ukrývajú meno nemocnice i slávneho lekára. Postupne sme písmenám vdýchli život a logo sa stávalo realitou.

Srdce, fonendoskop či spojenie pacienta a lekára

Kým sa tvorili línie loga, nachádzali sme v ňom množstvo významov, ktoré sa nám podarilo zobraziť. Okrem iniciálok Louisa Pasteura sa v logu skrýva srdce s odkazom na nekonečnú ochotu pomáhať pacientom, fonendoskop ako jeden zo základných nástrojov lekárov, spojenie lekára a pacienta, životná cesta lekára alebo medzinárodný symbol pre nemocnicu v tvare písmena H.

Mnohovýznamové logo, ktoré ctí historické základy nemocnice aj lekára, po ktorom nesie meno, získalo zo všetkých návrhov agentúr najväčšiu priazeň a stalo sa víťazným návrhom. Podarilo sa nám spojiť moderný dizajn a historickú hodnotu košickej nemocnice a navyše s prepojením symbolov, ktoré sú súčasťou lekárskej profesie.

Pavol Kušnír Ideamaker

Ďalšie články

Čo je to Performance Max?

Nová generácia Smart Shopping kampane panuje Google Ads už niekoľko mesiacov. Pozrime sa na to, prečo Performance Max vznikol, ako funguje a aké má výhody.

4x shortlist na cenu PROKOP – nominované práce

Odovzdávanie cien za najlepšie PR počiny roka 2022 sa blíži a Promiseo je opäť medzi nominovanými agentúrami. Tieto 4 kampane si získali porotu a zabojujú o víťazstvo.

Tracking – Hell(p)?

Z každej strany sa na nás valí: Pozor, potvrďte cookies. Pozor, nebudeme vedieť odmerať úspešnosť reklám a ich efektivitu. Pozor, pozor...