Moderné, symbolické a víťazné Kreatívny návrh loga prepojil súčasnosť a históriu

25.02.2022
P. Kušnír

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice oslovila marketingové agentúry, aby pre ňu pripravili návrh nového loga. Symbol zdravotníctva z východného Slovenska mal získať nový dizajn, ktorý bude stavať na historických základoch, no s dávkou moderny osloví aj súčasné publikum.

Podpis francúzskeho chemika

Košická nemocnica nesie názov brilantného chemika, biológa a lekára, ktorý sa postaral o základy mnohých moderných lekárskych postupov v oblasti mikrobiológie či imunológie. Názov nemocnice odkazuje na slávneho medika Louisa Pasteura a rovnako dôležito sme ho vnímali aj pri novom logu.

V procese tvorby a prvotných návrhov sa grafický dizajn opieral o meno Louisa Pasteura. Už v prvotných kreatívnych nápadoch sme pracovali s písmenami L a P, ktoré v sebe ukrývajú meno nemocnice i slávneho lekára. Postupne sme písmenám vdýchli život a logo sa stávalo realitou.

Srdce, fonendoskop či spojenie pacienta a lekára

Kým sa tvorili línie loga, nachádzali sme v ňom množstvo významov, ktoré sa nám podarilo zobraziť. Okrem iniciálok Louisa Pasteura sa v logu skrýva srdce s odkazom na nekonečnú ochotu pomáhať pacientom, fonendoskop ako jeden zo základných nástrojov lekárov, spojenie lekára a pacienta, životná cesta lekára alebo medzinárodný symbol pre nemocnicu v tvare písmena H.

Mnohovýznamové logo, ktoré ctí historické základy nemocnice aj lekára, po ktorom nesie meno, získalo zo všetkých návrhov agentúr najväčšiu priazeň a stalo sa víťazným návrhom. Podarilo sa nám spojiť moderný dizajn a historickú hodnotu košickej nemocnice a navyše s prepojením symbolov, ktoré sú súčasťou lekárskej profesie.

Pavol Kušnír Ideamaker

Ďalšie články

Bude TikTok na Slovensku novým vyhľadávačom?

Krátke videá a nekonečné množstvo obsahu, ktorý môžete hodiny a hodiny scrollovať. Pre Gen Z sa TikTok stal hlavným miestom pre zdieľanie svojich myšlienok a životov. A nielen to. Čoraz viac používateľov v zahraničí už viac „negoogli“, ale „Tiktokuje“. Jednoducho, aplikácia už nie je len zdrojom zábavného obsahu, nad ktorým dokážete stráviť hodiny času.

4 tipy ako sa efektívne pripraviť na Black Friday

Black Friday je príležitosť vyťažiť maximum vo svete e-commerce ešte pred Vianocami. Ako? Poďme sa pozrieť na 4 tipy ako sa pripraviť na Black Friday na sociálnych sieťach tak, aby vaša kampaň bola úspešná.

Novinky zo sveta marketingu #8

V MARKETINGU SA STÁLE NIEČO DEJE. VZDELÁVAJTE SA V ŇOM S NAMI. Najhorúcejšie novinky zo sveta online reklamy