EN
Menu

Výkonný/á asistent(ka) riaditeľa

Zašli CV alebo zisti viac

Vieš ustrážiť kalendáre, zmluvy aj nervy?

Neľakáš sa Excelu, máš prehľad a nestratíš sa ani v debate s právnikom, grafikom či účtovníkom? Potom hľadáme práve teba! Hľadáme spoľahlivého človeka, ktorý sa stane predĺženou rukou vedenia a zároveň mostom medzi projektovým tímom, partnermi a externými dodávateľmi.

Budeš mať dosah na to, ako agentúra funguje – od každodenného chodu až po strategické smerovanie. Nehľadáme robota, ktorý len „odkliká“ úlohy, ale osobnosť, ktorá má systém, drive a vie predvídať, čo treba zariadiť skôr, než sa to stane problémom.

Tvoj deň v skratke

  • Strážiš kalendár a priority vedenia – riadiš, čo sa k nemu dostane a kedy
  • Sleduješ termíny, vybavuješ stretnutia, koordinuješ interné porady aj online cally
  • Pripravuješ účtovné a mzdové podklady pre externých účtovníkov
  • Vytváraš a udržiavaš prehľadné nákladové tabuľky, rozpočty a interné prehľady
  • Pracuješ s faktúrami, zmluvami, výstupmi z porád – Excel bude tvoj obľúbený nástroj
  • Koordinuješ externých dodávateľov (účtovníci, právnici, daňoví a HR špecialisti)
  • Pomáhaš s organizáciou interných eventov a školení
  • Navrhuješ vylepšenia v procesoch, nastavuješ automatizácie, makrá alebo checklisty
  • Trpezlivo a pokojne komunikuješ – aj po treťom vysvetlení kolegovi si stále v pohode

Zamestnanecké benefity

  • Vzdelanie je pre nás dôležité a preto posielame ľudí na domáce aj zahraničné konferencie.
  • U nás dostaneš príležitosť pracovať na podnetných a zaujímavých projektoch. Poskytneme ti priestor na sebarealizáciu a uplatnenie vlastných nápadov, ktoré ti pomôžeme pretaviť do praxe. Nebojíme sa ani tvojej iniciatívy a konštruktívnych nápadov.
  • Ak môžeme niečo stopercentne potvrdiť, tak je to to, že u nás nezažiješ rutinu a vďaka našim oddeleniam môžeš zažiť deň kreatívca, ale aj dátového človeka.
  • Ľudia sú u nás spokojní, a preto je fluktuácia úplne minimálna. Naopak – stále sa rozrastáme a otvárame nové pracovné miesta.
  • Tvoríme skvelú partiu kolegov s každým oddelením.
  • Ponúkame flexibilný pracovný čas.
  • U nás sa vždy nájde čas aj na relax, preto si môžeme kedykoľvek zahrať stolný futbal či Xbox a súčasťou sú aj pravidelné teambuildingy.
  • Ak ťa desí korporát, u nás sa ti bude páčiť – v našich útulných priestoroch v centre mesta panuje otvorenosť, úprimnosť a zmysel pre humor.

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosti s administratívou, office managementom alebo účtovnými podkladmi
Pokročilé zručnosti v Google Workspace / MS Office (hlavne Sheets/Excel)
Schopnosť spracovávať nákladové tabuľky, výkazy a rozpočty
Základy finančného myslenia – vieš, čo je cashflow a ako vyzerá nákladový list
Angličtina aspoň na úrovni B2 – kvôli e-mailom a občasnej komunikácii s partnermi
Skúsenosti s nástrojmi ako Teams, SharePoint alebo Asana výhodou
Zodpovednosť, samostatnosť a zdravý sedliacky rozum

Ohodnotenie

Možnosť spolupráce na TPP alebo faktúru. Je na tebe, ktorá forma spolupráce ti vyhovuje. Ponúkané platové ohodnotenie je od 1300 € do 2000 € (tpp/kontrakt) + záleží od tvojich predchadzajúcich skúseností.

Radi ťa teda privítame v našom tíme!

S novou prácou získaš aj balíček školení a know-how, ktoré ťa pretlačia do PRO sfér v reklamnom svete. Ponúkame ti kariéru v tíme certifikovaných špecialistov. Práca u nás nie je nikdy jednotvárna, každý deň sa objavujú nové výzvy a príležitosti, s ktorými sa nebojíme popasovať.

Ak máš o pozíciu záujem a spĺňaš naše požiadavky, vypíš kontaktný formulár nižšie

Neustále hľadáme nových odborníkov v mnohých oblastiach. Chcel/a by si pracovať s novinkami v oblasti marketingu a myslíš si, že to zvládneš? Ozvi sa nám na hr@promiseo.com.