Späť na všetky projekty

Počasie ako hybná sila k nákupu

#grafika, #performance
Klient Lorinčík háje

Výzva

Zvýšiť počet predaných bytov a rozhýbať nerozhodných klientov.

Riešenie

Zmena rétoriky a využitie témy, o ktorej každý rád rozpráva – počasie. Výšku ponúkanej zľavy sme naviazali na aktuálne mínusové teploty v Košiciach, ktoré sa ale s príchodom jari neustále menili.

Výsledok

rozhýbať nerozhodných kupcov, vytvoriť tzv. Sense of urgency a priviesť ľudí k činu – predaje vzrástli z 1-2 mesačne na 9 v priebehu 20 dní trvania kampane

kampaň dosiahla v priebehu 20 dní realizácie 1800 %-ný nárast konverzií v porovnaní s predchádzajúcim obdobím

Chcem s vami spolupracovať Späť na všetky projekty