Ako zviditeľniť slovenský startup, ktorý používa najnovšie technológie a pomôcť mu získať klientov?
Analýza konkurencie a cieľovej skupiny, ktorá pôsobí v B2B segmente. Ako hlavné USP sme si zadefinovali nielen slovenské riešenie, ale aj ľudí, ktorí za Payoutom stoja. Vďaka tomu nepôsobil Payout iba ako anonymná platobná brána.
Túto stratégiu sme pretavili aj do kampaní na Googli a Facebooku. Kým na Googli bolo naším primárnym cieľom získať konverzie a sekundárnym budovanie brandu, na Facebooku to bolo naopak.
Rozdelením obsahu do niekoľkých tém sme nielen komunikovali výhody Payout oproti iným platobným bránam, ale aj budovali povedomie o samotnom riešení.
Na zvyšovanie povedomia sme využili aj PR články a rozhovory, a to najmä v médiách, ktoré súviseli s finančným sektorom.
nárast počtu
návštevníkov webu
oproti predchádzajúcemu
roku
nárast počtu
kliknutí na button
Vytvoriť účet
nárast nových
klientov