Späť na všetky projekty

Performance kampaň pre eshop Estilofina na českom trhu

#performance
Klient ESTILOFINA

Výzva

Naším cieľom bolo zlepšenie výnosnosti kampaní a obratov eshopu primárne na českom trhu. Hlavným KPI bolo zvýšenie návratnosti (ROI/ROAS alebo akákoľvek iná podobná metrika).

Riešenie

Dôkladný audit, Google shopping, smartbidding a pokročilá optimalizácia.

Výsledok

pôvodne stratové kampane sme už počas prvého mesiaca dostali do kladnej návratnosti

dostali sme sa z 1-2 objednávok za mesiac (pred prebratím správy) na 71 objednávok za mesiac (po troch mesiacoch našej spolupráce)

samozrejme, postupne dochádzalo aj k navyšovaniu rozpočtov, keďže klient videl, že to prináša množstvo objednávok

mesiac pred naším prebratím boli 2 objenávky za 35 000 czk inestovaných do reklamy

tri mesiace po prebrati kampaní do našej správy sme za 73 000 czk priniesli 73 objednávok v hodnote 614 000 czk

Chcem s vami spolupracovať Späť na všetky projekty