Späť na všetky projekty

Komplexná performance stratégia pre ubytovací rezort

#performance
Klient Liptovský dvor

Výzva

Klient od nás očakával zvýšenie obsadenosti hotela, zvýšenie návštevnosti reštaurácie a prípravu komplexnej stratégie pre propagácia hotela BEZ využitia výrazných zliav či ubytovacích agregátorov.

Riešenie

Audit GoogleAds účtu a nastavenie správneho merania konverzií, využitie najnovších možností cielenia a pravidelná správa zameraná na optimalizáciu budgetov.

Výsledok

326,56 %-ný nárast návštev webu bez navýšenia nákladov na reklamu

44,22 %-ný nárast dĺžky pobytu na stránkach hotela

niekoľkonásobný nárast počtu nových návštevníkov webu

pri zachovaných hodnotách miery prekliku narást počtu objednaných pobytov, a teda hlavného biznis cieľa

zlepšenie konverzného pomeru a kvality návštevníka webu

Chcem s vami spolupracovať Späť na všetky projekty