Robustná štruktúra kampaní, ktorá zodpovedala predstavám klienta, no neprinášala žiadané výsledky. Ako pomôcť s predajom košickej spoločnosti Bikere, ktorá predáva prémiové bicykle a má okrem e-shopu aj 2 kamenné predajne?
Zjednodušenie štruktúry, zefektívnenie práce, úprava rozpočtov a zvýšenie obratov. Prepracovali sme analytiku a meranie. S klientom sme sa dohodli na tom, čo sledovať a ako pripraviť kampaň tak, aby bola dlhodobo udržateľná. Vďaka tomu sme si získali jeho dôveru a mohli začať s vylepšením výkonnostných kampaní.
Vďaka moderným smart riešeniam, ktoré Google Ads ponúkajú, sme čiastkové kampane spojili do väčších celkov, čím sme ich počet zredukovali o viac ako 90 %. To nám umožnilo efektívnejšie využívať smart shopping a smart bidding vo vyhľadávaní a zlepšovať predaje.
nárast
objednávok
nárast
obratu
pokles
budgetu