„Do tretice všetko dobré“, „trikrát a dosť“ či „kto šetrí, má za tri“. Frázy, ktoré počúvame celý život – v škole, práci alebo pri pive. Trojka je zakorenená hlbšie, než si myslíme. Ak funguje v jazyku, kultúre či náboženstve, prečo by nefungovala aj v marketingu?
Číslo tri má prirodzený rytmus. Nie je ani málo, ani veľa – je to akurát. Keď niečo rozdelíme na tri časti, dáva nám to zmysel. Keď niečo povieme trikrát, zostane to v pamäti. A keď sa pozrieme na úspešné slogany, logá či príbehy značiek, práve táto číslovka v nich hrá hlavnú rolu.
Je všade okolo nás:
Trojka je jednoducho magická. Ako trojzubec Poseidona, tri želania od zlatej rybky alebo môj dátum narodenia (3. 3.).
Ako toto číslo prepašovať do marketingu tak, aby to nevyzeralo ako pokus či omyl, ale ako dobre nastavená stratégia? Tu prichádza na scénu staré známe pravidlo troch.
Ak chcete, aby vaša značka rezonovala u zákazníkov, zaveďte do komunikácie pravidlo troch. Či už ide o slogany, storytelling alebo vizuálnu identitu, práve trojica kľúčových prvkov zvýši zapamätateľnosť a efektivitu vášho marketingu.
Veď aj starí Rimania vedeli svoje: omne trium perfectum – všetko, čo je v trojici, je dokonalé. Od svätej trojice až po troch najvyšších ústavných činiteľov.
Ale vy nemusíte byť ani svätí, ani prezidenti, aby ste toto úspešné pravidlo začali používať aj vo vašej komunikácii.
Vraví sa, že v JEDNOduchosti je sila, ale v TROJICI ešte väčšia!
V kreatívnom PROMI tíme sme pri výbere obedového menu vlastnej koži pocítili insighty, ktoré môžu pomôcť zlepšiť predaj na internete.
Nie si PROMI copywriter, ak nevieš vymyslieť poriadny slogan. Aspoň tak by sa dalo opísať, čo môže byť tvrdým orieškom tejto profesie. Vymyslieť ho je pre copywritera náročné zadanie, pretože to nie je len pár slov, ale silný odkaz, ktorý si verejnosť spojí s konkrétnou identitou.
Predstavte si podujatie, ktoré kombinuje výhody on-site zážitku a flexibility online pripojenia, no pritom nepozná hranice. Presne taký je hybridný event - flexibilný, udržateľný a dostupný pre každého. Zistite, ako ponúknuť účastníkom to najlepšie z oboch svetov s nádychom promi prístupu a inovatívnych technológií.