EN
Menu
Späť na všetky aktuality

Novinky zo sveta marketingu #3

30.08.2022 - 07:51
M. Sedrovičová

1. Instagram pridáva nové funkcie na overenie veku, čím sa snaží viac chrániť mladších používateľov

Instagram oznámil niekoľko nových opatrení, ktoré majú zabezpečiť, aby boli mladí ľudia v aplikácii adekvátne identifikovaní a chránení. Testuje nové možnosti pre ľudí na overenie ich veku, počnúc používateľmi v USA.

Ak sa niekto pokúsi upraviť svoj vek na Instagrame na 18 rokov alebo viac, bude vyzvaný, aby ho potvrdil pomocou jednej z troch možností: preukaz totožnosti, video selfie alebo požiadať spoločných priateľov, aby overili jeho vek. Hlavným vylepšením je proces video selfie v spolupráci s Yoti, ktorý môže poskytnúť odhady veku osoby na základe AI. Meta si pripravila aj krátke video.

https://www.facebook.com/MetaNewsroom/videos/747496826694495/

 

2. Meta zavádza novú ochranu stránok pred falošnými recenziami

Meta spustila nové zásady pre spätnú väzbu, ktoré predstavujú konkrétnejšie parametre toho, čo je v rámci recenzií na Facebooku povolené. Cieľom je, aby hodnotenia pochádzali zo skutočných skúseností s firmou a zároveň sa zabránilo podvodným a urážlivým hodnoteniam. Nový proces má odhaliť falošné a zavádzajúce recenzie, obmedziť dosah tých, ktorí hodnotenie na Facebooku používajú ako „zbraň“, a tiež zabrániť ľuďom podviesť systém falošne pozitívnymi recenziami.

 

3. Clubhouse testuje súkromné chatovacie miestnosti a nové reakcie, čím sa snaží udržať si relevantnosť

Aplikácia sa zo všetkých síl snaží udržať si relevantnosť, čo viedlo k posunu v stratégii. A to, od štruktúrovaného programu smerom k „relaxu naživo“ až k uľahčeniu virtuálnych stretnutí. Clubhouse testuje súkromné skupiny ako prostriedok na umožnenie dôvernejšej interakcie v aplikácii, čím sa snaží zachytiť to, čo z neho urobilo takú presvedčivú platformu, a získať späť do aplikácie viac používateľov.

 

4. AR prvky v Stories?

Instagram testuje v rámci Stories nové samolepky a texty rozšírenej reality. To by umožňovalo umiestniť 3D objekty do scén z reálneho sveta. Instagram momentálne vyvíja radu prvkov rozšířenej reality pre Stories, ktoré v podstate ponúkajú animované digitálne objekty, ktorými môžete prekryť skutočný fyzický priestor. Okrem samolepiek chystá Instagram ďalšie prvky rozšírenej reality, a to možnosti zobrazenia NFT, ktoré zahŕňajú funkciu „zobraziť v rozšírenej realite”.

Zdroje: https://www.socialmediatoday.com, https://newsfeed.cz/

M. Sedrovičová

Ďalšie články

Predávajte viac! Pochopte, ako zákazníci nakupujú

V kreatívnom PROMI tíme sme pri výbere obedového menu vlastnej koži pocítili insighty, ktoré môžu pomôcť zlepšiť predaj na internete.

Bez silného sloganu sú to len prázdne slová

Nie si PROMI copywriter, ak nevieš vymyslieť poriadny slogan. Aspoň tak by sa dalo opísať, čo môže byť tvrdým orieškom tejto profesie. Vymyslieť ho je pre copywritera náročné zadanie, pretože to nie je len pár slov, ale silný odkaz, ktorý si verejnosť spojí s konkrétnou identitou.

Od gauča po konferenčnú sálu: Hybridné eventy spájajú všetkých

Predstavte si podujatie, ktoré kombinuje výhody on-site zážitku a flexibility online pripojenia, no pritom nepozná hranice. Presne taký je hybridný event - flexibilný, udržateľný a dostupný pre každého. Zistite, ako ponúknuť účastníkom to najlepšie z oboch svetov s nádychom promi prístupu a inovatívnych technológií.