Menu
Späť na všetky aktuality

Novinky zo sveta marketingu #3

30.08.2022 - 07:30
M. Sedrovičová

1. Instagram pridáva nové funkcie na overenie veku, čím sa snaží viac chrániť mladších používateľov

Instagram oznámil niekoľko nových opatrení, ktoré majú zabezpečiť, aby boli mladí ľudia v aplikácii adekvátne identifikovaní a chránení. Testuje nové možnosti pre ľudí na overenie ich veku, počnúc používateľmi v USA.

Ak sa niekto pokúsi upraviť svoj vek na Instagrame na 18 rokov alebo viac, bude vyzvaný, aby ho potvrdil pomocou jednej z troch možností: preukaz totožnosti, video selfie alebo požiadať spoločných priateľov, aby overili jeho vek. Hlavným vylepšením je proces video selfie v spolupráci s Yoti, ktorý môže poskytnúť odhady veku osoby na základe AI. Meta si pripravila aj krátke video.

https://www.facebook.com/MetaNewsroom/videos/747496826694495/

 

2. Meta zavádza novú ochranu stránok pred falošnými recenziami

Meta spustila nové zásady pre spätnú väzbu, ktoré predstavujú konkrétnejšie parametre toho, čo je v rámci recenzií na Facebooku povolené. Cieľom je, aby hodnotenia pochádzali zo skutočných skúseností s firmou a zároveň sa zabránilo podvodným a urážlivým hodnoteniam. Nový proces má odhaliť falošné a zavádzajúce recenzie, obmedziť dosah tých, ktorí hodnotenie na Facebooku používajú ako „zbraň“, a tiež zabrániť ľuďom podviesť systém falošne pozitívnymi recenziami.

 

3. Clubhouse testuje súkromné chatovacie miestnosti a nové reakcie, čím sa snaží udržať si relevantnosť

Aplikácia sa zo všetkých síl snaží udržať si relevantnosť, čo viedlo k posunu v stratégii. A to, od štruktúrovaného programu smerom k „relaxu naživo“ až k uľahčeniu virtuálnych stretnutí. Clubhouse testuje súkromné skupiny ako prostriedok na umožnenie dôvernejšej interakcie v aplikácii, čím sa snaží zachytiť to, čo z neho urobilo takú presvedčivú platformu, a získať späť do aplikácie viac používateľov.

 

4. AR prvky v Stories?

Instagram testuje v rámci Stories nové samolepky a texty rozšírenej reality. To by umožňovalo umiestniť 3D objekty do scén z reálneho sveta. Instagram momentálne vyvíja radu prvkov rozšířenej reality pre Stories, ktoré v podstate ponúkajú animované digitálne objekty, ktorými môžete prekryť skutočný fyzický priestor. Okrem samolepiek chystá Instagram ďalšie prvky rozšírenej reality, a to možnosti zobrazenia NFT, ktoré zahŕňajú funkciu „zobraziť v rozšírenej realite”.

Zdroje: https://www.socialmediatoday.com, https://newsfeed.cz/

Marianna Sedrovičová Junior Social Media Specialist

Ďalšie články

Čo je to Performance Max?

Nová generácia Smart Shopping kampane panuje Google Ads už niekoľko mesiacov. Pozrime sa na to, prečo Performance Max vznikol, ako funguje a aké má výhody.

4x shortlist na cenu PROKOP – nominované práce

Odovzdávanie cien za najlepšie PR počiny roka 2022 sa blíži a Promiseo je opäť medzi nominovanými agentúrami. Tieto 4 kampane si získali porotu a zabojujú o víťazstvo.

Tracking – Hell(p)?

Z každej strany sa na nás valí: Pozor, potvrďte cookies. Pozor, nebudeme vedieť odmerať úspešnosť reklám a ich efektivitu. Pozor, pozor...