EN
Menu
Späť na všetky aktuality

Novinky zo sveta marketingu

13.06.2022 - 16:13
M. Sedrovičová

1. Instagram pridáva možnosť pripínania príspevkov na profil

Instagram oficiálne spustil pripínanie príspevkov na profil, čím vám dovolí ovládať zobrazenie profilu. Pripnúť môžete až 3 príspevky (fotky alebo reels) tak, aby zostali na vrchu vašej profilovej mriežky. Funkcia je už globálne dostupná pre všetkých používateľov. Táto významná aktualizácia je ďalším spôsobom, ako prezentovať vybrané prvky v rámci zobrazenia profilu.

2. LinkedIn spúšťa novú platformu „Business Manager“ – nové marketingové poradenstvo prispôsobené B2B

LinkedIn pridáva niekoľko nových nástrojov, ktoré marketingovým pracovníkom pomôžu maximalizovať ich úsilie pri vytváraní potenciálnych zákazníkov aj budovaní značky. Medzi ne patria nový informačný panel Business Manager, nové prispôsobené B2B poradenstvo natívneho pre LinkedIn a aktualizované integrácie CRM a API. Najväčšou aktualizáciou je nová platforma Business Manager, ktorá poskytuje centrálny dashboard na správu ľudí, partnerov, reklamných účtov a firemných stránok spolu s priradenými publikami a súvisiacimi marketingovými procesmi.


Ako ste videli vo videu, Business Manager poskytuje zjednodušenú platformu pre všetky vaše obchodné aktivity na LinkedIn.

3. Google rozširuje požiadavky na reklamy súvisiace s finančnými produktmi a službami

Spoločnosť Google oznámila rozšírenie pravidiel týkajúcich sa reklám, ktoré súvisia s finančnými produktmi a službami. Tým poskytne spotrebiteľom vo viacerých regiónoch dodatočnú ochranu pred podvodným správaním. Google spustil prvú fázu svojej novej politiky finančných služieb v septembri minulého roka. Odvtedy sa musia poskytovatelia v Spojenom kráľovstve pred spustením reklám Google preukázať dokumentáciou, ktorá potvrdzuje, že majú oprávnenie od britského úradu pre finančné správanie. Teraz sa rovnaké predpisy rozšíria do Austrálie, Singapuru a Taiwanu v spolupráci s príslušnými miestnymi orgánmi.

4. Instagram rozširuje možnosti kontroly citlivého obsahu

Instagram oznámil, že rozširuje možnosti kontroly citlivého obsahu. Novinka má poskytnúť používateľom viac možností, ako spravovať prostredie aplikácie. Pôvodne sa táto príležitosť vzťahovala iba na záložku Preskúmať, odteraz však budete môcť kontrolovať citlivý obsah a účty, ktoré sa zobrazujú vo vyhľadávaní, ako aj Reels, účty, ktoré by ste mohli sledovať, stránky s hashtagmi a odporúčania vo feede.

Ovládacie prvky ponúkajú 3 možnosti:

  1. Povoliť – môže sa vám zobrazovať viac fotiek a videí, ktoré môžu byť znepokojivé alebo urážlivé.
  2. Obmedzenie – môžu sa vám zobrazovať fotky a videá, ktoré by mohli byť pre vás nepríjemné alebo urážlivé. Obsah v sekcii Preskúmať je na tejto úrovni vždy filtrovaný.
  3. Obmedziť ešte viac – môže sa vám zobraziť menej fotiek alebo videí, ktoré by mohli byť znepokojivé alebo urážlivé.

Zdroje: https://www.socialmediatoday.com/, https://newsfeed.cz/

M. Sedrovičová

Ďalšie články

Dynamický short-term content: Uspejte v roku 2024 s týmito 7 kľúčovými prvkami

V súčasnom digitálnom prostredí je vertikálny dynamický obsah nevyhnutným nástrojom pre kreatívcov a digitálcov, ktorí chcú osloviť svoje publikum efektívne a inovatívne.

Google Analytics 4

Google ukončuje používanie svojej rozšírenej služby Universal Analytics (pre bežných užívateľov skôr známy iba ako Google Analytics). 1.7.2023 tak prestanú do vašich UA tiecť dáta. Žiadne strachy, budete ich totiž mať k dispozícii ešte minimálne pol roka.

Kvalitné vzdelanie v marketingu a zadarmo? 4 certifikáty, ktoré vás naučia viac ako základy.

Ak si myslíte, že vzdelávanie v marketingovej oblasti je finančne náročné, tak vás vyvedieme z omylu. Predstavujeme vám 4 kurzy, ktoré vás skutočne niečo naučia a zároveň sú dostupné pre každého.