Instagram oficiálne spustil pripínanie príspevkov na profil, čím vám dovolí ovládať zobrazenie profilu. Pripnúť môžete až 3 príspevky (fotky alebo reels) tak, aby zostali na vrchu vašej profilovej mriežky. Funkcia je už globálne dostupná pre všetkých používateľov. Táto významná aktualizácia je ďalším spôsobom, ako prezentovať vybrané prvky v rámci zobrazenia profilu.
LinkedIn pridáva niekoľko nových nástrojov, ktoré marketingovým pracovníkom pomôžu maximalizovať ich úsilie pri vytváraní potenciálnych zákazníkov aj budovaní značky. Medzi ne patria nový informačný panel Business Manager, nové prispôsobené B2B poradenstvo natívneho pre LinkedIn a aktualizované integrácie CRM a API. Najväčšou aktualizáciou je nová platforma Business Manager, ktorá poskytuje centrálny dashboard na správu ľudí, partnerov, reklamných účtov a firemných stránok spolu s priradenými publikami a súvisiacimi marketingovými procesmi.
Ako ste videli vo videu, Business Manager poskytuje zjednodušenú platformu pre všetky vaše obchodné aktivity na LinkedIn.
Spoločnosť Google oznámila rozšírenie pravidiel týkajúcich sa reklám, ktoré súvisia s finančnými produktmi a službami. Tým poskytne spotrebiteľom vo viacerých regiónoch dodatočnú ochranu pred podvodným správaním. Google spustil prvú fázu svojej novej politiky finančných služieb v septembri minulého roka. Odvtedy sa musia poskytovatelia v Spojenom kráľovstve pred spustením reklám Google preukázať dokumentáciou, ktorá potvrdzuje, že majú oprávnenie od britského úradu pre finančné správanie. Teraz sa rovnaké predpisy rozšíria do Austrálie, Singapuru a Taiwanu v spolupráci s príslušnými miestnymi orgánmi.
Instagram oznámil, že rozširuje možnosti kontroly citlivého obsahu. Novinka má poskytnúť používateľom viac možností, ako spravovať prostredie aplikácie. Pôvodne sa táto príležitosť vzťahovala iba na záložku Preskúmať, odteraz však budete môcť kontrolovať citlivý obsah a účty, ktoré sa zobrazujú vo vyhľadávaní, ako aj Reels, účty, ktoré by ste mohli sledovať, stránky s hashtagmi a odporúčania vo feede.
Ovládacie prvky ponúkajú 3 možnosti:
Zdroje: https://www.socialmediatoday.com/, https://newsfeed.cz/
V kreatívnom PROMI tíme sme pri výbere obedového menu vlastnej koži pocítili insighty, ktoré môžu pomôcť zlepšiť predaj na internete.
Nie si PROMI copywriter, ak nevieš vymyslieť poriadny slogan. Aspoň tak by sa dalo opísať, čo môže byť tvrdým orieškom tejto profesie. Vymyslieť ho je pre copywritera náročné zadanie, pretože to nie je len pár slov, ale silný odkaz, ktorý si verejnosť spojí s konkrétnou identitou.
Predstavte si podujatie, ktoré kombinuje výhody on-site zážitku a flexibility online pripojenia, no pritom nepozná hranice. Presne taký je hybridný event - flexibilný, udržateľný a dostupný pre každého. Zistite, ako ponúknuť účastníkom to najlepšie z oboch svetov s nádychom promi prístupu a inovatívnych technológií.