Ak si myslíte, že vzdelávanie v marketingovej oblasti je finančne náročné, tak vás vyvedieme z omylu. Predstavujeme vám 4 kurzy, ktoré vás skutočne niečo naučia a zároveň sú dostupné pre každého.
Spoločnosť Semrush disponuje svojou vlastnou akadémiou a poskytuje hneď niekoľko skvelých kurzov od svetovo známych marketérov. Nájdete tam lekcie venujúce sa SEM (marketingu pre vyhľadávače), ale aj obsahovnému marketingu a sociálnym sieťam.
Je na vás, ktorý kurz si vyberiete. Samozrejme, je vhodné prejsť si všetky, avšak, ak máme vybrať jeden, tak aktuálnou témou je prechod z Universal Analytics na GA4. Práve preto by mal byť kurz GA4 for SEO vašou prvou voľbou. Naučíte sa nielen základné princípy GA4, ale aj to, ako reportovať dáta a ako správne nastaviť stratégiu.
Odmenou za dokončený kurz nie je len certifikát, ktorý sa bude vynímať vo vašom LinkedIn profile, ale hlavne vedomosti a zručnosti, ktoré budú v neďalekej budúcnosti nevyhnutnosťou na rôznych pracovných pozíciách v marketingu.
Podobne ako Semrush, aj Hubspot disponuje svojou akadémiou, ktorá poskytuje mnoho kvalitných kurzov zadarmo – od analytických cez social media až po marketingové stratégie a tvorbu contentu.
Ak je vám blízka tvorba obsahu a stratégií, odporúčame Content Marketing Certification Course. Napovie vám, čo zohľadňovať pri tvorbe storytellingu či ako vytvoriť contentovú stratégiu nielen pre ľudí, ale aj pre vyhľadávače.
Možno sa vám tieto Google kurzy zdajú byť obohrané. Predsa len, Digitálnu garáž odporúčajú všade. Prečo je to tak?
Digitálna garáž nie je len o jednom jedinom certifikáte. Avšak, ak sa chcete ponoriť do sveta marketingu, vďaka tejto certifikácii získate základy a zorientujete sa v terminológii, ktorá je „must have“.
Po skončení kurzu máte možnosť ďalšieho vzdelávania. Je to priestor, kde sa neustále aktualizujú a doplňujú informácie. Takže aj keď už certifikát z Digitálnej garáže máte, je dobré z času na čas si očekovať, či nepribudlo niečo nové.
Vertikálne videá zaplavili celý internet. Vidíte ich v podobe reels, shorts, ale aj na TikToku. Práve jeho vývojári pripravili vzdelávaciu platformu nielen pre skúsených marketérov, ale aj pre začiatočníkov. TikTok academy zahŕňa niekoľko kurzov. Ak chcete objaviť marketingové tajomstvá TikToku, to, ako funguje propagácia a kampane, certifikácia TikTok101 je pre vás tá pravá. Absolvovanie kurzu trvá 2 – 4 hodiny.
Tak čo? Ktorý kurz si vyberiete ako prvý? Ak chcete získať ešte hlbkovejšie znalosti z marketingu, nenechajte si ujsť naše pravidelné vzdelávacie eventy vedené našimi špecialistami a špecialistkami.
V kreatívnom PROMI tíme sme pri výbere obedového menu vlastnej koži pocítili insighty, ktoré môžu pomôcť zlepšiť predaj na internete.
Nie si PROMI copywriter, ak nevieš vymyslieť poriadny slogan. Aspoň tak by sa dalo opísať, čo môže byť tvrdým orieškom tejto profesie. Vymyslieť ho je pre copywritera náročné zadanie, pretože to nie je len pár slov, ale silný odkaz, ktorý si verejnosť spojí s konkrétnou identitou.
Predstavte si podujatie, ktoré kombinuje výhody on-site zážitku a flexibility online pripojenia, no pritom nepozná hranice. Presne taký je hybridný event - flexibilný, udržateľný a dostupný pre každého. Zistite, ako ponúknuť účastníkom to najlepšie z oboch svetov s nádychom promi prístupu a inovatívnych technológií.