EN
Menu
Späť na všetky aktuality

Bielej pastelke sme opäť dopomohli k historickému výnosu

  • Promiseo
  • »
  • Aktuality
  • »
  • Bielej pastelke sme opäť dopomohli k historickému výnosu
21.01.2024 - 18:40
M. Duffeková

Zbierka Biela pastelka je naším klientom už 5 rokov.👩‍🦯 Každý rok pre ňu vymýšľame novú kreatívu, ktorou sa snažíme inšpirovať verejnosť k tomu, aby prispela na pomoc nevidiacim a slabozrakým. A funguje to.

Kľúčové pri kampani je vždy to, aby sme preklenuli priepasť, ktorá medzi svetom vidiacich a zrakovo postihnutých existuje. Koniec koncov, ak sa dokáže verejnosť vcítiť do toho, ako nevidiaci a slabozrakí žijú, bude ochotnejšia im v zbierkový deň pomôcť. Preto si každý rok volíme témy, ktoré sú vidiacim blízke – od každodenných aktivít cez hru Slepá baba, lásku na prvý pohľad či predstavivosť.

Práve predstavivosť bola nosným motívom kampane v roku 2023. Prepájala notoricky známe pamiatky, ktoré si môžeme jednoducho pozrieť naživo či na internete, s tým, ako si ich nevidiaci predstavujú. A ako sme tento rozdiel ukázali? 🤖Pomocou umelej inteligencie, ktorá vytvorila podobu pamiatok na základe podnetu od nevidiacich. A výsledky boli naozaj zaujímavé. Veď sa pozrite vo videu.

Kampaň vrcholí vždy v zbierkový deň. Pokiaľ ľudia nestihnú darovať hotovosť, môžu po celý zasielať SMS-ky alebo prispievať na účet aj mimo zbierkového dňa. Každý rok tak čakáme na finálnu čiastku, ktorá sa vyzbierala. A za rok 2023 sme opäť pomohli získať rekordný výnos, a to 273 304,68 €.👏

A aká kampaň nás čaká tento rok? Nechajte sa prekvapiť.😉 Ak máte záujem o úspech na poli marketingu, ozvite sa nám.

Marika Duffeková Senior Copywriter

Ďalšie články

Zákazník ako hlavný hrdina – storytelling v marketingu

Značky, ktoré rozprávajú príbehy, nemusia kričať. Stačí im pošepkať do správnych uší.

S pravidlom TROCH budete mať v rukách TROMfy, ktoré vašej značke prinesú TRIumf

„Do tretice všetko dobré“, „trikrát a dosť“ či „kto šetrí, má za tri“. Frázy, ktoré počúvame celý život – v škole, práci alebo pri pive.

Predávajte viac! Pochopte, ako zákazníci nakupujú

V kreatívnom PROMI tíme sme pri výbere obedového menu vlastnej koži pocítili insighty, ktoré môžu pomôcť zlepšiť predaj na internete.