EN
Menu
Späť na všetky aktuality

Bielej pastelke sme opäť dopomohli k historickému výnosu

  • Promiseo
  • »
  • Aktuality
  • »
  • Bielej pastelke sme opäť dopomohli k historickému výnosu
21.01.2024 - 18:40
M. Duffeková

Zbierka Biela pastelka je naším klientom už 5 rokov.👩‍🦯 Každý rok pre ňu vymýšľame novú kreatívu, ktorou sa snažíme inšpirovať verejnosť k tomu, aby prispela na pomoc nevidiacim a slabozrakým. A funguje to.

Kľúčové pri kampani je vždy to, aby sme preklenuli priepasť, ktorá medzi svetom vidiacich a zrakovo postihnutých existuje. Koniec koncov, ak sa dokáže verejnosť vcítiť do toho, ako nevidiaci a slabozrakí žijú, bude ochotnejšia im v zbierkový deň pomôcť. Preto si každý rok volíme témy, ktoré sú vidiacim blízke – od každodenných aktivít cez hru Slepá baba, lásku na prvý pohľad či predstavivosť.

Práve predstavivosť bola nosným motívom kampane v roku 2023. Prepájala notoricky známe pamiatky, ktoré si môžeme jednoducho pozrieť naživo či na internete, s tým, ako si ich nevidiaci predstavujú. A ako sme tento rozdiel ukázali? 🤖Pomocou umelej inteligencie, ktorá vytvorila podobu pamiatok na základe podnetu od nevidiacich. A výsledky boli naozaj zaujímavé. Veď sa pozrite vo videu.

Kampaň vrcholí vždy v zbierkový deň. Pokiaľ ľudia nestihnú darovať hotovosť, môžu po celý zasielať SMS-ky alebo prispievať na účet aj mimo zbierkového dňa. Každý rok tak čakáme na finálnu čiastku, ktorá sa vyzbierala. A za rok 2023 sme opäť pomohli získať rekordný výnos, a to 273 304,68 €.👏

A aká kampaň nás čaká tento rok? Nechajte sa prekvapiť.😉 Ak máte záujem o úspech na poli marketingu, ozvite sa nám.

Marika Duffeková Senior Copywriter

Ďalšie články

3 kroky, ako si určiť piliere tvorby obsahu

Ak aj vy bojujete s definovaním obsahových pilierov a hľadáte spôsob, ako ich efektívne nastaviť

Urobte z vašich CTA magnet na kliky a odhaľte silu A/B testovania

V digitálnom marketingu platí, že prvý dojem môže byť aj tým posledným. Každá interakcia je unikátnou príležitosťou, ktorá sa však nemusí opakovať.

10 chýb, ktoré ľudia často robia pri tvorbe reels v roku 2024:

V dnešnej dobe sa tvorba reels stáva stále atraktívnejšou cestou, ako upútať pozornosť na sociálnych sieťach ako Instagram a TikTok.