Zbierka Biela pastelka je naším klientom už 5 rokov.👩🦯 Každý rok pre ňu vymýšľame novú kreatívu, ktorou sa snažíme inšpirovať verejnosť k tomu, aby prispela na pomoc nevidiacim a slabozrakým. A funguje to.
Kľúčové pri kampani je vždy to, aby sme preklenuli priepasť, ktorá medzi svetom vidiacich a zrakovo postihnutých existuje. Koniec koncov, ak sa dokáže verejnosť vcítiť do toho, ako nevidiaci a slabozrakí žijú, bude ochotnejšia im v zbierkový deň pomôcť. Preto si každý rok volíme témy, ktoré sú vidiacim blízke – od každodenných aktivít cez hru Slepá baba, lásku na prvý pohľad či predstavivosť.
Práve predstavivosť bola nosným motívom kampane v roku 2023. Prepájala notoricky známe pamiatky, ktoré si môžeme jednoducho pozrieť naživo či na internete, s tým, ako si ich nevidiaci predstavujú. A ako sme tento rozdiel ukázali? 🤖Pomocou umelej inteligencie, ktorá vytvorila podobu pamiatok na základe podnetu od nevidiacich. A výsledky boli naozaj zaujímavé. Veď sa pozrite vo videu.
Kampaň vrcholí vždy v zbierkový deň. Pokiaľ ľudia nestihnú darovať hotovosť, môžu po celý zasielať SMS-ky alebo prispievať na účet aj mimo zbierkového dňa. Každý rok tak čakáme na finálnu čiastku, ktorá sa vyzbierala. A za rok 2023 sme opäť pomohli získať rekordný výnos, a to 273 304,68 €.👏
A aká kampaň nás čaká tento rok? Nechajte sa prekvapiť.😉 Ak máte záujem o úspech na poli marketingu, ozvite sa nám.
Nie si PROMI copywriter, ak nevieš vymyslieť poriadny slogan. Aspoň tak by sa dalo opísať, čo môže byť tvrdým orieškom tejto profesie. Vymyslieť ho je pre copywritera náročné zadanie, pretože to nie je len pár slov, ale silný odkaz, ktorý si verejnosť spojí s konkrétnou identitou.
Predstavte si podujatie, ktoré kombinuje výhody on-site zážitku a flexibility online pripojenia, no pritom nepozná hranice. Presne taký je hybridný event - flexibilný, udržateľný a dostupný pre každého. Zistite, ako ponúknuť účastníkom to najlepšie z oboch svetov s nádychom promi prístupu a inovatívnych technológií.
Skúsili ste umelú inteligenciu alebo stále váhate? Či už patríte k tým, ktorí si s AI stihli potykať, alebo ju stále obchádzate so zdvihnutým obočím, jedna vec je jasná