Odovzdávanie cien za najlepšie PR počiny roka 2022 sa blíži a Promiseo je opäť medzi nominovanými agentúrami. Tieto 4 kampane si získali porotu a zabojujú o víťazstvo.
Klient: Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia
Kategória: Corporate Social Responsibility
Bojovať proti hejtu na internete? My sme sa tejto výzvy nezľakli a okrem nominácie na cenu PROKOP nám priniesla aj fantastické výsledky. Pozrite si ich vo videu.
Klient: Letisko Košice
Kategória: Digital PR
Presťahovať influencera do metropoly východu, aby stihol za mesiac 16 letov so začiatkom aj koncom v Košiciach? Žiadny problém a výsledky fantastické. Viac vám prezradí case study.
Klient: Letisko Košice
Kategória: Experience PR
Na letisku Košice sa pred Vianocami diali veľké veci a cestujúci si tak užili prekvapenie v podobe darčekov, soba, elfov a sviatočných hitov. Viac o tejto parádnej atmoške a tom, prečo je aj táto naša práca nominovaná, zistíte vo videu.
Klient: Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska
Kategória: Nonprofit PR
Ako prežívajú ľudia so zrakovým postihnutím lásku na prvý pohľad? Na tom sme postavili minuloročnú kampaň pre zbierku Biela pastelka. A priniesla nám rekordný výnos. Ako sme to dokázali, zistíte v case study.
V kreatívnom PROMI tíme sme pri výbere obedového menu vlastnej koži pocítili insighty, ktoré môžu pomôcť zlepšiť predaj na internete.
Nie si PROMI copywriter, ak nevieš vymyslieť poriadny slogan. Aspoň tak by sa dalo opísať, čo môže byť tvrdým orieškom tejto profesie. Vymyslieť ho je pre copywritera náročné zadanie, pretože to nie je len pár slov, ale silný odkaz, ktorý si verejnosť spojí s konkrétnou identitou.
Predstavte si podujatie, ktoré kombinuje výhody on-site zážitku a flexibility online pripojenia, no pritom nepozná hranice. Presne taký je hybridný event - flexibilný, udržateľný a dostupný pre každého. Zistite, ako ponúknuť účastníkom to najlepšie z oboch svetov s nádychom promi prístupu a inovatívnych technológií.