EN
Menu
Späť na všetky aktuality

4x shortlist na cenu PROKOP – nominované práce

22.03.2023 - 16:22
M. Duffeková

Odovzdávanie cien za najlepšie PR počiny roka 2022 sa blíži a Promiseo je opäť medzi nominovanými agentúrami. Tieto 4 kampane si získali porotu a zabojujú o víťazstvo.

1. Neprikladaj ruku k dielu

Klient: Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia
Kategória: Corporate Social Responsibility

Bojovať proti hejtu na internete? My sme sa tejto výzvy nezľakli a okrem nominácie na cenu PROKOP nám priniesla aj fantastické výsledky. Pozrite si ich vo videu.

2. Z Košíc do sveta podľa Milana bez mapy

Klient: Letisko Košice
Kategória: Digital PR

Presťahovať influencera do metropoly východu, aby stihol za mesiac 16 letov so začiatkom aj koncom v Košiciach? Žiadny problém a výsledky fantastické. Viac vám prezradí case study.

3. Vianočné prekvapenie na letisku

Klient: Letisko Košice
Kategória: Experience PR

Na letisku Košice sa pred Vianocami diali veľké veci a cestujúci si tak užili prekvapenie v podobe darčekov, soba, elfov a sviatočných hitov. Viac o tejto parádnej atmoške a tom, prečo je aj táto naša práca nominovaná, zistíte vo videu.

4. Láska na prvý pohľad inak

Klient: Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska
Kategória: Nonprofit PR

Ako prežívajú ľudia so zrakovým postihnutím lásku na prvý pohľad? Na tom sme postavili minuloročnú kampaň pre zbierku Biela pastelka. A priniesla nám rekordný výnos. Ako sme to dokázali, zistíte v case study.

Marika Duffeková Senior Copywriter

Ďalšie články

Dynamický short-term content: Uspejte v roku 2024 s týmito 7 kľúčovými prvkami

V súčasnom digitálnom prostredí je vertikálny dynamický obsah nevyhnutným nástrojom pre kreatívcov a digitálcov, ktorí chcú osloviť svoje publikum efektívne a inovatívne.

Google Analytics 4

Google ukončuje používanie svojej rozšírenej služby Universal Analytics (pre bežných užívateľov skôr známy iba ako Google Analytics). 1.7.2023 tak prestanú do vašich UA tiecť dáta. Žiadne strachy, budete ich totiž mať k dispozícii ešte minimálne pol roka.

Kvalitné vzdelanie v marketingu a zadarmo? 4 certifikáty, ktoré vás naučia viac ako základy.

Ak si myslíte, že vzdelávanie v marketingovej oblasti je finančne náročné, tak vás vyvedieme z omylu. Predstavujeme vám 4 kurzy, ktoré vás skutočne niečo naučia a zároveň sú dostupné pre každého.