EN
Menu
Späť na všetky aktuality

4x shortlist na cenu PROKOP – nominované práce

22.03.2023 - 16:12
M. Duffeková

Odovzdávanie cien za najlepšie PR počiny roka 2022 sa blíži a Promiseo je opäť medzi nominovanými agentúrami. Tieto 4 kampane si získali porotu a zabojujú o víťazstvo.

1. Neprikladaj ruku k dielu

Klient: Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia
Kategória: Corporate Social Responsibility

Bojovať proti hejtu na internete? My sme sa tejto výzvy nezľakli a okrem nominácie na cenu PROKOP nám priniesla aj fantastické výsledky. Pozrite si ich vo videu.

2. Z Košíc do sveta podľa Milana bez mapy

Klient: Letisko Košice
Kategória: Digital PR

Presťahovať influencera do metropoly východu, aby stihol za mesiac 16 letov so začiatkom aj koncom v Košiciach? Žiadny problém a výsledky fantastické. Viac vám prezradí case study.

3. Vianočné prekvapenie na letisku

Klient: Letisko Košice
Kategória: Experience PR

Na letisku Košice sa pred Vianocami diali veľké veci a cestujúci si tak užili prekvapenie v podobe darčekov, soba, elfov a sviatočných hitov. Viac o tejto parádnej atmoške a tom, prečo je aj táto naša práca nominovaná, zistíte vo videu.

4. Láska na prvý pohľad inak

Klient: Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska
Kategória: Nonprofit PR

Ako prežívajú ľudia so zrakovým postihnutím lásku na prvý pohľad? Na tom sme postavili minuloročnú kampaň pre zbierku Biela pastelka. A priniesla nám rekordný výnos. Ako sme to dokázali, zistíte v case study.

Marika Duffeková Senior Copywriter

Ďalšie články

3x shortlist na Digital Pie 2024

Už 26. apríla sa dozvieme, ktoré práce si ukroja z 🍰koláča najlepších projektov v oblasti digitálneho marketingu. Promiseo má šancu získať až tri kúsky. Za ktoré práce? Čítajte a pozerajte ďalej.

5 (must have) nástrojov pre social media managerov

Sociálne siete sú dnes neoddeliteľnou súčasťou marketingu a komunikácie firiem. Efektívna správa sociálnych sietí si vyžaduje množstvo času, úsilia a odborných znalostí.

Ako skontrolovať nastavenie Consent Mode v2

Termín 6. marec sa blíži a s ním aj povinnosť implementácie Consent Mode V2. Pre weby, ktoré aktívne využívajú remarketing je to kritický dátum.