Odovzdávanie cien za najlepšie PR počiny roka 2022 sa blíži a Promiseo je opäť medzi nominovanými agentúrami. Tieto 4 kampane si získali porotu a zabojujú o víťazstvo.
Klient: Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia
Kategória: Corporate Social Responsibility
Bojovať proti hejtu na internete? My sme sa tejto výzvy nezľakli a okrem nominácie na cenu PROKOP nám priniesla aj fantastické výsledky. Pozrite si ich vo videu.
Klient: Letisko Košice
Kategória: Digital PR
Presťahovať influencera do metropoly východu, aby stihol za mesiac 16 letov so začiatkom aj koncom v Košiciach? Žiadny problém a výsledky fantastické. Viac vám prezradí case study.
Klient: Letisko Košice
Kategória: Experience PR
Na letisku Košice sa pred Vianocami diali veľké veci a cestujúci si tak užili prekvapenie v podobe darčekov, soba, elfov a sviatočných hitov. Viac o tejto parádnej atmoške a tom, prečo je aj táto naša práca nominovaná, zistíte vo videu.
Klient: Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska
Kategória: Nonprofit PR
Ako prežívajú ľudia so zrakovým postihnutím lásku na prvý pohľad? Na tom sme postavili minuloročnú kampaň pre zbierku Biela pastelka. A priniesla nám rekordný výnos. Ako sme to dokázali, zistíte v case study.
Značky, ktoré rozprávajú príbehy, nemusia kričať. Stačí im pošepkať do správnych uší.
„Do tretice všetko dobré“, „trikrát a dosť“ či „kto šetrí, má za tri“. Frázy, ktoré počúvame celý život – v škole, práci alebo pri pive.
V kreatívnom PROMI tíme sme pri výbere obedového menu vlastnej koži pocítili insighty, ktoré môžu pomôcť zlepšiť predaj na internete.