Black Friday – deň, ktorý v nás evokuje zľavy a nákupný ošiaľ. Môže vaše predaje ovplyvniť správna príprava social media stratégie? Rozhodne áno.
Black Friday je príležitosť vyťažiť maximum vo svete e-commerce ešte pred Vianocami. Ako? Poďme sa pozrieť na 4 tipy ako sa pripraviť na Black Friday na sociálnych sieťach tak, aby vaša kampaň bola úspešná.
Každá sociálna sieť si zaslúži počas príprav na Black Friday špeciálnu pozornosť. Experimentujte s Instagram reels, so samotnými stories, videami či carouselmi.
Vtipným a zaujímavým obsahom a správnou rétorikou dokážete osloviť svojich potenciálnych zákazníkov aj na TikToku.
@furlou Code ‘BLACKFRIDAY’ for 30% off 🤪 #smallbusinesssaturday #dogmomgifts ♬ Pennies From Heaven – Remastered – Louis Prima
Vytváranie interaktívnych postov na vašom profile prináša veľké množstvo benefitov. Pôsobíte tak nielen ľudskejšie, ale získané interakcie znamenajú aj to, že vaše príspevky sa budú zobrazovať ďalším ľuďom. Ukážte užívateľom sociálnych sietí kreatívnym spôsobom tie najlepšie zľavy či bestsellery, ktoré by im počas Black Friday rozhodne nemali ujsť.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Spolupracujete s influencermi po celý rok? Nezabudnite na to ani počas prípravy stratégie na Black Friday. Influencerská kampaň je efektívny spôsob, ako zarobiť na predaji počas najväčšej nákupnej udalosti roka.
Spôsobov je niekoľko:
Influncer vnáša do predaja vašich produktov ľudskosť a príbeh. Tým zvyšuje povedomie o značke a o najlepších akciách, ktoré budete počas Black Friday ponúkať.
Avšak, pozor! Pokiaľ ste doteraz nevenovali pozornosť influencer marketingu, nie je vhodné začínať spoluprácu s influencermi práve v tomto období. Spolupráca by mala byť dlhodobá, aby si ľudia daného influencera s vašou značkou spájali. Jednorazová spolupráca by bola neefektívna a zapadla by do hordy ďalších príspevkov influencerov, ktoré budú počas tohto obdobia zverejnené.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Po Black Friday rozhodne nekončíme. Práve tu prichádza vaša ďalšia príležitosť, a to v podobe Cyber Monday, ktorý sa koná 28.11. Viete tu využiť obrovský potenciál dynamického retargetingu. Zamerajte sa na ľudí, ktorí aspoň raz navštívili váš online obchod. Je to ideálny čas na to, aby ste vašim kupujúcim dali impulz na dokončenie nákupného procesu.
Tipy a triky jedného kreatívneho riaditeľa
Instagram je neustále sa vyvíjajúcou platformou, ktorá od svojho vzniku prešla množstvom zmien, najmä v oblasti formátov a pomerov strán príspevkov. Spočiatku umožňoval Instagram pridávať príspevky iba vo štvorcovom formáte. Po niekoľkých rokoch platforma pristúpila k veľkej zmene a umožnila používateľom pridávať príspevky v rôznych iných formátoch, čím ponúkla viac priestoru pre kreativitu a nové možnosti vizuálneho vyjadrenia.
Promiseo dosiahlo významný míľnik – už 15 rokov píšeme príbeh úspechu na marketingovom trhu!