EN
Menu
Späť na všetky aktuality

4 tipy ako sa efektívne pripraviť na Black Friday

10.11.2022 - 21:10
N. Karoľová

Black Friday – deň, ktorý v nás evokuje zľavy a nákupný ošiaľ.  Môže vaše predaje ovplyvniť správna príprava social media stratégie? Rozhodne áno.

Black Friday je príležitosť vyťažiť maximum vo svete e-commerce ešte pred Vianocami. Ako? Poďme sa pozrieť na 4 tipy ako sa pripraviť na Black Friday na sociálnych sieťach tak, aby vaša kampaň bola úspešná.

 

Využite potenciál všetkých sociálnych sietí.

Každá sociálna sieť si zaslúži počas príprav na Black Friday špeciálnu pozornosť.  Experimentujte s Instagram reels, so samotnými stories, videami či carouselmi.  

Vtipným a zaujímavým obsahom a správnou rétorikou dokážete osloviť svojich potenciálnych zákazníkov aj na TikToku. 

@furlou Code ‘BLACKFRIDAY’ for 30% off 🤪 #smallbusinesssaturday #dogmomgifts ♬ Pennies From Heaven – Remastered – Louis Prima

Nebojte sa využiť viac kreatív 

Vytváranie interaktívnych postov na vašom profile prináša veľké množstvo benefitov. Pôsobíte tak nielen ľudskejšie, ale získané interakcie znamenajú aj to, že vaše príspevky sa budú zobrazovať  ďalším ľuďom. Ukážte užívateľom sociálnych sietí kreatívnym spôsobom tie najlepšie zľavy či bestsellery, ktoré by im počas Black Friday rozhodne nemali ujsť.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Muddy Bites (@muddybites)

Spolupracujte s influencermi 

Spolupracujete s influencermi po celý rok?  Nezabudnite na to ani počas prípravy stratégie na Black Friday. Influencerská kampaň je efektívny spôsob, ako zarobiť na predaji počas najväčšej nákupnej udalosti roka.

Spôsobov je niekoľko:

  • Recenzie
  • Unboxing
  • Promovanie vybraných produktov, ktoré budú v zľave

Influncer vnáša do predaja vašich produktov ľudskosť a príbeh. Tým zvyšuje povedomie o značke a  o najlepších akciách, ktoré budete počas Black Friday ponúkať.  

Avšak, pozor! Pokiaľ ste doteraz nevenovali pozornosť influencer marketingu, nie je vhodné začínať spoluprácu s influencermi práve v tomto období. Spolupráca by mala byť dlhodobá, aby si ľudia daného influencera s vašou značkou spájali. Jednorazová spolupráca by bola neefektívna a zapadla by do hordy ďalších príspevkov influencerov, ktoré budú počas tohto obdobia zverejnené.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa NEBBIA SK & CZ (@nebbia_skcz)

Black Friday skončil… zľavy však nie

Po Black Friday rozhodne nekončíme. Práve tu prichádza vaša ďalšia príležitosť, a to v podobe Cyber Monday, ktorý sa koná 28.11.  Viete tu využiť obrovský potenciál dynamického retargetingu. Zamerajte sa na ľudí, ktorí aspoň raz navštívili váš online obchod. Je to ideálny čas na to, aby ste vašim kupujúcim dali impulz na dokončenie nákupného procesu. 

Nikola Karoľová Marketing specialist

Spolupracovali

Tadeáš Káňa Social media specialist

Ďalšie články

Google Analytics 4

Google ukončuje používanie svojej rozšírenej služby Universal Analytics (pre bežných užívateľov skôr známy iba ako Google Analytics). 1.7.2023 tak prestanú do vašich UA tiecť dáta. Žiadne strachy, budete ich totiž mať k dispozícii ešte minimálne pol roka.

Kvalitné vzdelanie v marketingu a zadarmo? 4 certifikáty, ktoré vás naučia viac ako základy.

Ak si myslíte, že vzdelávanie v marketingovej oblasti je finančne náročné, tak vás vyvedieme z omylu. Predstavujeme vám 4 kurzy, ktoré vás skutočne niečo naučia a zároveň sú dostupné pre každého.

Ťahák: Rozmery formátov na sociálnych sieťach

Naučíme vás, aké sú správne rozmery formátov na sociálnych sieťach Instagram, TikTok, Facebook a LinkedIn.