Čo je to kreatívny obsah
Kvôli tomu, že tvoriť na internete a v niektorých oblastiach aj mimo neho môže takmer každý, je veľmi dôležité vyniknúť a ozvláštniť vlastný obsah. Platí to rovnako aj v reklame. V Promiseu sa snažíme o vytvorenie kvalitných kreatívnych kampaní a obsahov, ktoré vizuálne a z hľadiska textu patria k pútavým a jedinečným.
Tvorba pre cieľové publikum
Každý človek je iný a rovnako tak každý človek vníma a prijíma obsah reklamy inak. Práve preto je dôležité tvoriť obsah reklamy s ohľadom na cieľové publikum podľa veku, lokality alebo záujmov. Nie je to len o nastavení špecifikácie reklamy, ale aj o inom spôsobe komunikácie, o iných textoch a o inom vizuálnom stvárnení. V Promiseu rozumieme rozdielom medzi cieľovými publikami a všetok obsah vždy zodpovedá konkrétnemu publiku.
Vyhodnocovanie aktivít
Po určitom období nastáva fáza vyhodnocovania reklamy. Na základe pozitívnych a negatívnych reakcií a komentárov na konkrétne kampane môžeme rýchlo a efektívne zareagovať a upraviť následne komunikáciu tak, aby vyhovovala požiadavkam klienta aj publika.
Pri vhodnej stratégii dokážete veľmi rýchlo vyniknúť medzi konkurenciou, preto to nikdy nepodceňujte.