Používanie súborov cookie na tejto webovej lokalite môžete jednoducho povoliť alebo zakázať pomocou týchto nastavení
Aké typy PR existujú?
PR môže cieliť na rôzne publikum. Preto existujú tri typy: PR pre vnútorné vzťahy s verejnosťou (zamestnanci a firemné kultúra), PR pre vonkajšie vzťahy s verejnosťou (podpora marketingových aktivít a budovanie a udržiavanie dobrých vzťahov s verejnosťou) a PR pre kooperatívne vzťahy s verejnosťou (spoločné aktivity lokálnych firiem). S vhodným výberom PR aktivít vám v Promiseu radi pomôžeme.
PR pre krízové situácie aj informovanie
Okrem komunikácie na sociálnych sieťach je základom PR aj rozvíjanie vzťahov s verejnosťou a poskytovanie rôznych informácií, ktoré v konečnom dôsledku môžu vašej firme pomôcť osloviť nových zákazníkov a udržať si tých stálych. Ak sa však naskytne situácia, v ktorej musíte čeliť nepriaznivým podmienkam, PR je vhodným nástrojom na komunikáciu s verejnosťou alebo médiami.
Máte záujem o túto službu ?
Prevádzkovateľ platobnej brány
Akceptujeme
Táto webová stránka používa cookies
Spoločnosť Promiseo s.r.o. žiada o Váš súhlas s používaním súborov cookie pre účely fungovania webu, zapamätania si používateľských nastavení, analýzu návštevnosti a reklamy. Súhlasíte s používaním súborov cookie a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
Vlastné nastavenia cookies
Používanie súborov cookie na tejto webovej lokalite môžete jednoducho povoliť alebo zakázať pomocou týchto nastavení
Nevyhnutné cookies sú potrebné pre fungovanie webu.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
Ostatné cookies sú cookies, ktoré sú používané predovšetkým za účelom zvýšenia užívateľského komfortu, ponúknutia reklamy podľa záujmov užívateľa, zostavovania anonymných štatistík o využívaní webstránky.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!