Aké typy PR existujú?
PR môže cieliť na rôzne publikum. Preto existujú tri typy: PR pre vnútorné vzťahy s verejnosťou (zamestnanci a firemné kultúra), PR pre vonkajšie vzťahy s verejnosťou (podpora marketingových aktivít a budovanie a udržiavanie dobrých vzťahov s verejnosťou) a PR pre kooperatívne vzťahy s verejnosťou (spoločné aktivity lokálnych firiem). S vhodným výberom PR aktivít vám v Promiseu radi pomôžeme.
PR pre krízové situácie aj informovanie
Okrem komunikácie na sociálnych sieťach je základom PR aj rozvíjanie vzťahov s verejnosťou a poskytovanie rôznych informácií, ktoré v konečnom dôsledku môžu vašej firme pomôcť osloviť nových zákazníkov a udržať si tých stálych. Ak sa však naskytne situácia, v ktorej musíte čeliť nepriaznivým podmienkam, PR je vhodným nástrojom na komunikáciu s verejnosťou alebo médiami.