Instagram dnes vládne online svetu. Sme si istí, že vám túto sociálnu sieť nemusíme nijako špeciálne predstavovať. Od svojho prvého vydania v roku 2010 naberá na počte užívateľov a nezostáva tabu ani pre marketing. Stále obľúbenejšími sa stávajú práve instagramové príbehy, ktoré sú dokonalým nástrojom k prilákaniu pozornosti vašich sledovateľov. Poďme sa pozrieť bližšie na to, ako zo storiek vyťažiť všetko, čo sa dá.
Instagramové príbehy zmiznú z profilu po 24 hodinách, čo im dodáva punc exkluzivity. Sledovatelia ich budú chcieť vidieť práve kvôli pocitu, že uvidia niečo, čo iným môže ujsť. Ich najväčším plusom je možnosť interaktivity s followermi, kedy môžete upútať pozornosť kvízmi, anketami, otázkami či live prenosom. A to majú ľudia radi.
Uveďme si príklad zo života:
Organizujete na svojom profile súťaž? Nezabudnite k tomu vytvoriť príbeh s odpočítavaním. Využite čas, ktorý trávite v showroome a natočte followerom live stream. Vtiahnite ich priamo do vášho sveta, zákazníci nadobudnú pocit známeho, budú o vás vedieť viac a keď sa budú rozhodovať, odkiaľ si zakúpia nové kreslo, neobídu vás.
Na Slovensku je už len veľmi málo ľudí, ktorí by nepočuli o instagramovej sláve Polície SR. Keď si polícia založila účet na sociálnej sieti, takmer každý si klepal prstom po čele. Dnes kraľujú policajným profilom v Európe. Výsledok? Viac než 225 tisíc sledovateľov na Instagrame a pozitívny pohľad verejnosti. A to všetko dosiahli komunikáciou na sociálnych sieťach, no preslávili ich najmä stories na Instagrame, kde vtipne odpovedajú na otázky followerov.
Marketing na sociálnych sieťach je silným nástrojom. Buďte aktívni, odpovedajte, pridávajte príspevky, nech je vás vidieť. Vytvoriť správny obsah je cieľ. No dostať ho k správnemu publiku je výhra.
Už 26. apríla sa dozvieme, ktoré práce si ukroja z 🍰koláča najlepších projektov v oblasti digitálneho marketingu. Promiseo má šancu získať až tri kúsky. Za ktoré práce? Čítajte a pozerajte ďalej.
Sociálne siete sú dnes neoddeliteľnou súčasťou marketingu a komunikácie firiem. Efektívna správa sociálnych sietí si vyžaduje množstvo času, úsilia a odborných znalostí.
Termín 6. marec sa blíži a s ním aj povinnosť implementácie Consent Mode V2. Pre weby, ktoré aktívne využívajú remarketing je to kritický dátum.