Zvýšenie predaja zdravotníckych pomôcok bez propagácie hlavných COVID produktov - Promiseo

Zvýšenie predaja zdravotníckych pomôcok bez propagácie hlavných COVID produktov

Zdravko

Zdravotnícke potreby zaznamenali v roku 2020 veľký boom. Napriek faktu, že ide o trh, na ktorom je veľká konkurencia, sme dokázali preraziť medzi najväčšími hráčmi a zvýšiť obrat eshopu.

Výzva

Naše kampane začali dosahovať limity. A vtedy prišla výzva. Ako postupovať ďalej a rásť v rámci Slovenska?

Riešenie

smartshopping, optimalizácia kampaní a práca s feedom

Naša stratégia

V rámci optimalizácie a ďalšieho rozvoja našich aktivít sme ponechali stabilne konvertujúce kampane vo vyhľadávaní, ktoré prinášali zisk. K nim sme pridali smartshopping, kde sme si produkty rozdelili do niekoľkých kategórií, aby sme si vedeli určiť cieľ pre každú skupinu týchto produktov a mohli optimalizovať jednotlivé kampane tak, aby prinášali maximálny zisk.

Stanovené ciele splnili už v prvých týždňoch, a tak sme postupne mohli do týchto kampaní investovať viac financií. Zároveň sa nám darilo zvyšovať efektivitu kampaní a návratnosť investície. Dôležitú úlohu zohrala aj práca s feedom a jeho obsahom, keďže Google je citlivý na všetky lekárske výrazy, a tak produkty často zamieta. 

Čo sa nám podarilo

  • počet nákupov narástol o 99%
  • zvýšenie obratu o 212 %
  • ROAS kampaní lepší o 75%
Zaujala vás táto case study? Pripravíme pre vás riešenie na mieru pre vaše potreby.
PRÁCA, KTORÚ ROBÍME NÁS MIMORIADNE TEŠÍ.

Veríme, že to bolo vidieť aj pri tomto projekte. Ak máte ešte chvíľku čas, pozrite si aj tie ďalšie. Sú rovnako zaujímavé.