Zmena názvu Hutníckej fakulty na FMMR a jej online riešenie | Promiseo

Zmena názvu Hutníckej fakulty na FMMR a jej online riešenie

Zmena názvu Hutníckej fakulty na Fakultu metalurgie, materiálov a recyklácie na Technickej univerzite v Košiciach a nábor študentov prostredníctvom online marketingu.

Výzva

Zaujať možných uchádzačov o štúdium, odpropagovať výsledky fakulty a získať čo najviac prihlášok na štúdium.

Riešenie

Kampane s videom, novou grafikou a širokým cielením aj reklamné plochy v obchoďákoch.

Naša stratégia

V prvom kroku sme vytvorili vizuálne pútavé videá a kampane v Google Ads a na sociálnych sieťach.

 

Tie sme cielili nielen na Slovensko, ale zobrazovali sme ich v upravených jazykových verziách študentom v 4 európskych krajinách. Navyše sme využili aj ďalšie cielenie pomocou custom vytváraných publík.

 

Ako dodatočnú podporu sme nasadili hybrid medzi online a offline reklamou – reklamné plochy siete Lurity v obchodných centrách.

Čo sa nám podarilo

●   360% medziročný nárast počtu prihlášok

Zaujala vás táto case study? Pripravíme pre vás riešenie na mieru pre vaše potreby.
PRÁCA, KTORÚ ROBÍME NÁS MIMORIADNE TEŠÍ.

Veríme, že to bolo vidieť aj pri tomto projekte. Ak máte ešte chvíľku čas, pozrite si aj tie ďalšie. Sú rovnako zaujímavé.