Život je krajši, keď sa v ňom máte o koho oprieť | Promiseo

Život je krajši, keď sa v ňom máte o koho oprieť

Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska

Občianske združenie Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska pomáha nevidiacim a zrakovo postihnutým ľuďom. Každoročne organizuje verejnú zbierku Biela pastelka. V roku 2019 sme pomohli túto zbierku ešte viac zviditeľniť.

Výzva

Našou výzvou boko odpromovať zbierku Biela pastelka v online prostredí a súčasne vyzbierať viac peňazí oproti roku 2018.

Riešenie

Online anketa a na ňu nadväzujúca kreatíva, zaujímavá celebrita a influenceri.

Naša stratégia

Aby sme zistili, či ľudia poznajú Bielu pastelku a jej aktivity, spustili sme ankety na sociálnych sieťach.

 

Následne sme nasadili kreatívy, ktoré vyplývali z jednotlivých výsledkov (tie sa začali vytvárať, až keď sme mali dostatok dát od ľudí).

 

Aby sme podchytili a vysvetlili celý zmysel kampane, vytvorili sme dlhé video s ambasádorkou kampane Adelou Vinczeovou, z ktorého vznikli krátke formáty komunikujúce hlavnú myšlienku kampane: “Život je krajší, keď sa v ňom máte o koho oprieť”.

 

Po vzniku konkurenčnej zbierky s názvom Biela pastelka Oravy sme navyše oslovili influencerov – vďaka nim sa hlavná myšlienka kampane šírila internetom a spustila sa instagramová vlna Bielej pastelky.

Čo sa nám podarilo

●   prekročiť minuloročný výnos o 37 % a vyzbierať 181 000 €

●   zvýšiť poznateľnosť Bielej pastelky medzi ľuďmi

●   aj napriek častým hejtom na sociálnych sieťach na našej fanpage prevažoval pozitívny sentiment pri reakciách a komentároch

 

Ak vás zaujíma ako sa nám za 900 € investovaných do médií podaril takýto výsledok, pozrite si našu case study:

Zaujala vás táto case study? Pripravíme pre vás riešenie na mieru pre vaše potreby.
PRÁCA, KTORÚ ROBÍME NÁS MIMORIADNE TEŠÍ.

Veríme, že to bolo vidieť aj pri tomto projekte. Ak máte ešte chvíľku čas, pozrite si aj tie ďalšie. Sú rovnako zaujímavé.