Vidím dobre?! | Promiseo

Vidím dobre?!

Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska

UNSS pomáha nevidiacim a zrakovo postihnutým ľuďom a edukuje spoločnosť o problémoch spojených so zrakom. My sme pre nich vymysleli netradičný spôsob, ako rozšíriť povedomie verejnosti o Medzinárodnom dni zraku.

Výzva

Odpromovať Medzinárodný deň zraku.

Riešenie

Netradičný pohľad na vec a partnerstvo s veľkými eshopmi.

Naša stratégia

Aby sme poukázali na problémy týkajúce sa zraku, potrebovali sme to odkomunikovať tak, aby sme spôsobili waw moment a urobiť to na takom mieste, kde by to nikto nečakal.

Spojili sme sa s eshopmi, ktoré sú späté so svetom kníh a módy (Kompót, Panta Rhei, Novesta, Gorilla, Topánkovo, Fusakle, Artforum) a presvedčili sme ich, aby si na jeden deň rozmazali produkty na svojej homepage.

Po otvorení stránky na mobile či desktope sa na ňu návštevník pozeral očami ľudí so zrakovým postihnutím.

Po skončení kampane sme vytvorili ďakovné video, ktoré sme publikovali na našich sociálnych sieťach a zdieľali si ho aj partnerské eshopy, vďaka čomu sa ľudia dozvedeli, že druhý štvrtok v októbri je Medzinárodným dňom zraku.

Čo sa nám podarilo

●   v období od začiatku kampane do konca mesiaca (20 dní) náš web navštívilo 84 % návštevníkov, ktorí sa oň nikdy predtým nezaujímali

●   dosah ľudí prostredníctvom eshopov skoro 28 000

 

Ak vás zaujíma, ako sa nám s mediálnym budgetom iba 20 € podarilo dosiahnuť tieto čísla, pozrite si našu case study:

Zaujala vás táto case study? Pripravíme pre vás riešenie na mieru pre vaše potreby.
PRÁCA, KTORÚ ROBÍME NÁS MIMORIADNE TEŠÍ.

Veríme, že to bolo vidieť aj pri tomto projekte. Ak máte ešte chvíľku čas, pozrite si aj tie ďalšie. Sú rovnako zaujímavé.