Počasie ako hybná sila k nákupu | Promiseo

Počasie ako hybná sila k nákupu

Lorinčík Háje

Lorinčík Háje je developerský projekt zameraný na výstavbu radových domov, vila domov a bytových domov v blízkosti Košíc. Keďže jeho predaje dlhšie stagnovali, oslovil nás s požiadavkou na pripravu kreatívnej performance kampane na ich rozhýbanie.

Výzva

Zvýšiť počet predaných bytov a rozhýbať nerozhodných klientov.

Riešenie

Zmena rétoriky a využitie témy, o ktorej každý rád rozpráva - počasie. Výšku ponúkanej zľavy sme naviazali na aktuálne mínusové teploty v Košiciach, ktoré sa ale s príchodom jari neustále menili.

Naša stratégia

Prepojenie vonkajších teplôt so zľavou z predajnej ceny. Naviazali sme percentuálnu hodnotu na aktuálne meteorologické podmienky v Košiciach.

Ponúkanie zliav nebolo výraznejšie, než pri konkurenčných projektoch a ani výraznejšie než v predchádzajúcom období.

Cieľom bolo aj odlíšiť sa od konkurenčných kampaní nielen kreatívou, ale aj relevantnosťou cieleného publika. Dôraz sme kládli nielen na objem kupujúcich, ale tiež na ich motiváciu a kúpichtivosť.

 

Čo sa nám podarilo

●   rozhýbať nerozhodných kupcov, vytvoriť tzv. Sense of urgency a priviesť ľudí k činu – predaje vzrástli z 1-2 mesačne na 9 v priebehu 20 dní trvania kampane

●   kampaň dosiahla v priebehu 20 dní realizácie 1800 %-ný nárast konverzií v porovnaní s predchádzajúcim obdobím

 

Ak vás zaujíma ako sa nám to všetko podarilo, pozrite si našu case study:

Zaujala vás táto case study? Pripravíme pre vás riešenie na mieru pre vaše potreby.
PRÁCA, KTORÚ ROBÍME NÁS MIMORIADNE TEŠÍ.

Veríme, že to bolo vidieť aj pri tomto projekte. Ak máte ešte chvíľku čas, pozrite si aj tie ďalšie. Sú rovnako zaujímavé.