Používanie súborov cookie na tejto webovej lokalite môžete jednoducho povoliť alebo zakázať pomocou týchto nastavení
Prepojenie vonkajších teplôt so zľavou z predajnej ceny. Naviazali sme percentuálnu hodnotu na aktuálne meteorologické podmienky v Košiciach.
Ponúkanie zliav nebolo výraznejšie, než pri konkurenčných projektoch a ani výraznejšie než v predchádzajúcom období.
Cieľom bolo aj odlíšiť sa od konkurenčných kampaní nielen kreatívou, ale aj relevantnosťou cieleného publika. Dôraz sme kládli nielen na objem kupujúcich, ale tiež na ich motiváciu a kúpichtivosť.
● rozhýbať nerozhodných kupcov, vytvoriť tzv. Sense of urgency a priviesť ľudí k činu – predaje vzrástli z 1-2 mesačne na 9 v priebehu 20 dní trvania kampane
● kampaň dosiahla v priebehu 20 dní realizácie 1800 %-ný nárast konverzií v porovnaní s predchádzajúcim obdobím
Ak vás zaujíma ako sa nám to všetko podarilo, pozrite si našu case study:
Prevádzkovateľ platobnej brány
Akceptujeme
Táto webová stránka používa cookies
Spoločnosť Promiseo s.r.o. žiada o Váš súhlas s používaním súborov cookie pre účely fungovania webu, zapamätania si používateľských nastavení, analýzu návštevnosti a reklamy. Súhlasíte s používaním súborov cookie a spracovaním súvisiacich osobných údajov?
Vlastné nastavenia cookies
Používanie súborov cookie na tejto webovej lokalite môžete jednoducho povoliť alebo zakázať pomocou týchto nastavení
Nevyhnutné cookies sú potrebné pre fungovanie webu.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
Ostatné cookies sú cookies, ktoré sú používané predovšetkým za účelom zvýšenia užívateľského komfortu, ponúknutia reklamy podľa záujmov užívateľa, zostavovania anonymných štatistík o využívaní webstránky.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!