Optikou nevidiacich - Promiseo

Optikou nevidiacich

Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska

Rok 2020 bol pre verejné zbierky mimoriadne náročný. Aj z toho dôvodu sme potrebovali pripraviť kampaň, ktorá na sociálnych sieťach vynikne a vďaka nej ľudia pošlú darcovskú SMS

Výzva

Ako zaujať ľudí na sociálnych sieťach v čase korony

Riešenie

Odvážna kampaň, silný insight vychádzajúci zo sveta nevidiacich, práca so zvukom a čiernou farbou,

Naša stratégia

V komunikácii sme prepojili čiernu farbu so zvukom a odvážnu myšlienku sme pretavili aj do videí. A tak vzniklo jedno hlavné a sedem doplnkových, ktoré popisovali najčastejšie dennodenné aktivity. Nakupovanie, scrollovanie, cesta do práce, čítanie kníh, obliekanie, písanie SMS či varenie.
Vo vizuáloch sme nahradili ambasádorku kampane symbolom zbierky, a tak sme sa opäť pripomenuli ľuďom, a zároveň budovali povedomie o značke. Vďaka odvážnemu riešeniu, ktoré sme postavili na silnom insighte zo sveta nevidiacich, sme poukázali na dôležitosť zbierky a na to, že na prvý pohľad jednoduché činnosti, vôbec nemusia byť jednoduché pre každého. 

Čo sa nám podarilo

  • zasiahli sme viac ako milión ľudí,
  • nárast SMS o 126 %,
  • o 222,64 % viac online darovaní cez webovú stránku Bielej pastelky 

 

Zaujala vás táto case study? Pripravíme pre vás riešenie na mieru pre vaše potreby.
PRÁCA, KTORÚ ROBÍME NÁS MIMORIADNE TEŠÍ.

Veríme, že to bolo vidieť aj pri tomto projekte. Ak máte ešte chvíľku čas, pozrite si aj tie ďalšie. Sú rovnako zaujímavé.