Lietam v tom | Promiseo

Lietam v tom

Letisko Košice

Druhé najväčšie letisko na Slovensku, ktoré ročne prepraví približne 500 000 cestujúcich, súťažilo o novú leteckú linku. Aj vďaka nám sa mu ju podarilo vyhrať!

Výzva

Po nečakanom odchode troch leteckých liniek sa letisku Košice podarilo zapojiť do online súťaže o novú leteckú linku. Náš cieľ bol jasný: vyhrať priamu linku do Nemecka!

Riešenie

Chytľavý hashtag, lokálni influenceri, presné cielenie, SMS-ky a microsite.

Naša stratégia

V prvej fáze kampane sme vytvorili hashtag #lietamvtom, ktorý súvisel s letiskom a pôsobil dostatočne záhadne, aby vzbudil záujem.

Oslovili sme známe tváre Košíc (lokálnych influencerov), ktorí nám nahrali krátke videá s posolstvom a výzvou na hlasovanie. Tieto videá sme následne nasadili ako Bumper Ads a Instastories.

Videá sme cielili podľa záujmov a príbuzností videí. Vďaka tomu, že naši influenceri boli z rôznych oblastí, dokázali sme sa prihovoriť naozaj každému.

Ďalej sme urobili kroky, ktoré prinútili ľudí zobrať mobil do ruky a zahlasovať. Rozposielali sme SMS s odkazom na hlasovanie a personalizované správy v Messengeri.

Počas livestreamov sme ľudí odkazovali na nami vytvorenú microsite (lietamvtom.sk), ktorá návštevníkov ihneď presmerovala na hlasovanie na Facebooku.

Čo sa nám podarilo

●   za jeden týždeň kampane sme oslovili viac ako 1 000 000 Slovákov

●   počas livestreamu, ktorý trval hodinu hlasovalo za Košice 66 % ľudí

●   ale čo je hlavné, získali sme novú linku do Nemecka

 

A ako vyzerá intenzívna týždňová kampaň si môžete pozrieť v tomto videu:

 

Zaujala vás táto case study? Pripravíme pre vás riešenie na mieru pre vaše potreby.
PRÁCA, KTORÚ ROBÍME NÁS MIMORIADNE TEŠÍ.

Veríme, že to bolo vidieť aj pri tomto projekte. Ak máte ešte chvíľku čas, pozrite si aj tie ďalšie. Sú rovnako zaujímavé.