Komplexná performance stratégia pre ubytovací rezort - Promiseo

Komplexná performance stratégia pre ubytovací rezort

Liptovský dvor je rezort, ktorý ponúka ubytovanie, množstvo aktivít a tiež tradičnú gastronómiu. Pred začatím spolupráce si online marketing spracovali vo vlastnej réžii.

Výzva

Klient od nás očakával zvýšenie obsadenosti hotela, zvýšenie návštevnosti reštaurácie a prípravu komplexnej stratégie pre propagácia hotela BEZ využitia výrazných zliav či ubytovacích agregátorov.

Riešenie

Audit GoogleAds účtu a nastavenie správneho merania konverzií, využitie najnovších možností cielenia a pravidelná správa zameraná na optimalizáciu budgetov.

Naša stratégia

Agilný prístup k tvorbe kampaní s využitím najnovších metód cielenia (custom intent publiká, remarketing publík z konkrétnych referral webov, vyhodnocovanie view-through konverzií, life-events cielenie a A/B testing kreatív).

Čo sa nám podarilo

●   326,56 %-ný nárast návštev webu bez navýšenia nákladov na reklamu

●   44,22 %-ný nárast dĺžky pobytu na stránkach hotela

●   niekoľkonásobný nárast počtu nových návštevníkov webu

●   pri zachovaných hodnotách miery prekliku narást počtu objednaných pobytov, a teda hlavného biznis cieľa

●   zlepšenie konverzného pomeru a kvality návštevníka webu

O náraste poplularity hotela svedčia aj zmienky v theguardian.com či návšteva populárnej českej blogerky TerezaInOslo, ktorých obsah sme takisto využili do kampaní.

 

Ak vás zaujíma ako sa nám to všetko podarilo, pozrite si našu case study:

Zaujala vás táto case study? Pripravíme pre vás riešenie na mieru pre vaše potreby.
PRÁCA, KTORÚ ROBÍME NÁS MIMORIADNE TEŠÍ.

Veríme, že to bolo vidieť aj pri tomto projekte. Ak máte ešte chvíľku čas, pozrite si aj tie ďalšie. Sú rovnako zaujímavé.