30 rokov únie - Promiseo

30 rokov únie

Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska

Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska oslavovala v roku 2020 tridsiatku a my sme mali za úlohu informovať o tom ľudí. Inšpirovali sme sa instagramovým trendom a využili sme štruktúru profilu tejto sociálnej siete.

Výzva

Ako odkomunikovať 30 rokov tak, aby to bolo zaujímavé?

Riešenie

30 unikátnych vizuálov, ktoré dávajú zmysel osobitne, no dokopy tvoria celok

Naša stratégia

Na Instagrame je čoraz väčším trendom puzzle profil.  Obrázky tvoria celok, no   zároveň každý z nich dáva zmysel aj osobitne. A tak sme tento trend využili a takéto puzzle vytvorili. 30 obrázkov komunikujúcich 30 rokov únie, každý unikátny, ručne ilustrovaný a obohatený o príbeh, ktorý sa v tom konkrétnom roku stal. Artové prevedenie jednotlivých príspevkov v sebe ukrýva dôležitosť každého roku, pretože bez konkrétnych udalostí by únia nebola tam, kde je dnes. A my sme na to chceli poukázať formou, ktorá je oku lahodiaca, a zároveň sa odlišuje od ostatných vizuálov na sociálnych sieťach. A pre vysokú páčivosť jednotlivých príspevkov sme sa rozhodli vyrobiť merch, ktorý predstavoval 30 rokov únie.

Čo sa nám podarilo

  • Zasiahli sme 228 900 ľudí 
  • Vďaka rýchlej reakcii sme získali aj finančnú podporu
Zaujala vás táto case study? Pripravíme pre vás riešenie na mieru pre vaše potreby.
PRÁCA, KTORÚ ROBÍME NÁS MIMORIADNE TEŠÍ.

Veríme, že to bolo vidieť aj pri tomto projekte. Ak máte ešte chvíľku čas, pozrite si aj tie ďalšie. Sú rovnako zaujímavé.