Novinky zo sveta marketingu #8

 

1. Pinterest spúšťa vo svojej mobilnej aplikácii analytiku v reálnom čase

Pinterest teraz oficiálne spustil analytické prvky v reálnom čase v rámci Pin Analytics na mobilnom zariadení. Tie poskytnú viac údajov o tom, ako presne vaše piny fungujú v danom čase. Štatistiky v reálnom čase sú k dispozícii aj na platforme webovej analýzy, no teraz budete mať k veľkej časti údajov prístup vo vašom vrecku.

 

2. Instagram oznámil, že zastaví test formátu na celú obrazovku a zníži intenzitu odporúčaných príspevkov

Instagram robí krok späť od odporúčaného obsahu, ako aj od svojho experimentu s obsahom na celú obtazovku podobnom TikToku. Môžete teda očakávať, že na Instagrame opäť uvidíte menej odporúčaných príspevkov.

 

3. YouTube pridal novú možnosť strihania dlhých videí na formát Shorts

Nie je to len Meta, ktorá sa snaží pretlačiť krátke videá. YouTube sa tiež snaží podporiť viac krátkych klipov prostredníctvom novej možnosti, ktorá umožní tvorcom previesť segmenty ich existujúceho dlhého obsahu na minútové variácie Shorts. Nová možnosť „upraviť na krátky formát“ vám umožní vybrať časť vašich bežných nahraných videí a potom ju skrátiť na verziu Shorts. Oveľa väčšiemu počtu autorov YouTube by to mohlo uľahčiť integráciu krátkych videí do ich procesu – a keďže 1,5 miliardy používateľov YouTube teraz každý mesiac interaguje s krátkymi videami, dáva to veľký zmysel.

 

4. Snapchat spúšťa nový „Sounds Creator Fund“ s cieľom povzbudiť nezazmluvnených hudobníkov k tomu, aby zdieľali svoju hudbu

Snapchat sa snaží poskytnúť väčšiu podporu rozšírenému okruhu tvorcov prostredníctvom nového fondu „Sounds Creator Fund“, ktorý pomôže začínajúcim nezávislým umelcom získať publikum a uznanie na platforme prostredníctvom nahrávania zvuku, ktorý potom môžu používatelia pridať do svojich snímok.

 

Zdroje: https://www.socialmediatoday.com/