Novinky zo sveta marketingu #4

1. Facebook pridáva do skupín nové možnosti zapojenia

Facebook chystá pre skupiny novinky, ktoré by mali podporiť engagement. Jednou z nich bude vyhradený priestor pre oznámenia v postrannom paneli aplikácie a viac možností pre menšie diskusie v rámci skupiny.

Vďaka týmto novinkám bude ľahšie ostať vždy v obraze v najnovších skupinových konverzáciách a jednoduchšie reagovať.

 

2. Facebook čoskoro ukončí premiéry videí

Meta upozornila, že už čoskoro ukončí možnosť komunitného sledovania videí a plánovania video príspevkov pomocou funkcie Premieres. Plánuje to urobiť 22.8.2022.

Tento nástroj bol spustený v roku 2018, aby umožnil stránkam vysielať vopred nahraný obsah prostredníctvom služby Facebook Live. Dôvod odstránenia tejto možnosti nie je úplne jasný.

 

3. Meta zavádza nové monetizačné nástroje pre tvorcov

Nové možnosti speňaženia obsahu na Facebooku a Instagrame prichádzajú!

Jednou z noviniek je testovanie nového Creator Marketplace na Instagrame, kde budete môcť získavať nové informácie od značiek pre potenciálne partnerstvo.

Ďalšou novinkou od Mety je rozšírenie procesu darcovstva Facebook Stars – virtuálna mena Facebooku.

Meta sa tiež začala venovať oblasti NFT. V máji sa spustilo prvé testovanie možností ich zobrazenia na Instagrame. Teraz ich plánujú rozšíriť aj na Facebook.

 

4. Instagram otvára prístup k Reels API externým platformám

Videá Reels teraz budete môcť pridávať a spravovať aj z platforiem tretích strán. Instagram totiž spúšťa Reels API aj pre externé použitie.

Výrazne to uľahčí správu obsahu na rôznych sociálnych sieťach, pretože všetko nájdete v rámci jedného ovládacieho panelu. Reels API bude podporovať vyhľadávanie hashtagov, moderovanie, plánovanie príspevkov, prehľady a ďalšie funkcie.

 

Zdroje: https://newsfeed.cz/