A/B testovanie

ab testovanie logo

Zdá sa vám, že miera konverzií na vašom webe je nízka napriek jeho kvalitnému obsahu? Chcete zistiť, ktorá z rozbehnutých kampaní je najúspešnejšia a naopak, ktorá je neprospešná a je potrebné ju od základu prerobiť?

A/B testovanie je pre vás ideálnym riešením. Prostredníctvom testu sa najprv testovaná stránka či kampaň rozdelí na dve verzie. Následne sa časti užívateľov zobrazí verzia A a druhej časti verzia B. Týmto mechanizmom zistíme, ktorá zo stránok či kampaní bola úspešnejšia.

A/B test vám umožní komplexne otestovať stránky a kampane tak, aby bola maximalizovaná úspešnosť.

A/B testovanie A/B testing

Ako to funguje?

A/B testovanie vieme aplikovať na obsah stránky ako aj na kampaň, ktorou daný web promujeme. Pre úspešnosť kampane:

  1. Je potrebné pripraviť dva varianty kampane.
  2. Tieto varianty sú posielané alebo zobrazované „testovacím vzorkám“ záujemcov.
  3. Je nutné stanoviť si najvhodnejší časový úsek, v ktorom bude testovanie prebiehať.
  4. Ten variant, ktorý za zvolený čas dosiahne lepšie výsledky, je vyhodnotený a aplikuje sa aj pre zvyšok záujemcov.
  5. Po vyhodnotení kampane sa dá táto metóda aplikovať opäť, s novými variantmi, je taktiež možné porovnať nový variant s úspešnejším z predchádzajúceho testovania.

Kontaktujte nás!

Prihláste sa na odber noviniek.